Marketing

Ulotki reklamowe – dlaczego nadal warto w nie inwestować?

• Zakładki: 32


Ulotki reklamowe należą do materiałów promocyjnych, z których chętnie korzystano dekadę temu. Czy jednak ulotki nadal spełniają swoją rolę? Czy warto w nie inwestować? Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać ulotki reklamowe do promocji firmy.

Ulotki reklamowe w efektywnej kampanii promocyjnej

Ulotki reklamowe to materiał promocyjny, który jest relatywnie tani. Zamawiając wydruk większego wolumenu, redukujemy koszt reklamy niemal do symbolicznych kwot. Są one niezwykle uniwersalne – można wykorzystać je do promocji firmy stacjonarnej i sklepy internetowego. Pozwalają także zrealizować różnorodne cele marketingowe. Na przestrzeni lat rola ulotek reklamowych w kampaniach promocyjnych ewoluowała. Dzisiaj praktycznie nie spotykamy już osób, które wręczają ulotki na ulicy, rzadziej też wyciągamy je ze skrzynek pocztowych. Częściej natomiast znajdziemy je przy ladzie w sklepie czy aptece, a najczęściej w paczkach z zakupami online.

Zmieniła się także treść ulotek reklamowych – niegdyś znaleźć można było na nich informację o nowym sklepie czy restauracji, obecnie dowiemy się z niej o ofercie sklepu, menu czy nowościach. Nierzadko znajdziemy na nich również mapkę i wskazówki, jak dojechać i gdzie zaparkować, odwiedzając siedzibę naszej firmy. Coraz częściej są one jednocześnie voucherem czy kuponem rabatowym. Ulotki reklamowe nie tylko informują o naszym biznesie, ale także skutecznie przyciągają nowych klientów, a także zachęcają do ponownego skorzystania z naszych usług.

Wplatając ulotki w kampanię reklamową naszej firmy, możemy zwiększyć jej zasięgi i poprawić skuteczność. Warto wykorzystywać je do spójnych działań marketingowych, które wzmacniają świadomość marki i zwiększają do niej zaufanie.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą PrintExPress z Łodzi.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
42 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *