Kategoria

Marketing

Home » Marketing

31 artykułów
Dodać zakładkę?Usunąć?

Jak zorganizować udaną imprezę integracyjną?

 - 

Organizacja udanej imprezy integracyjnej to kluczowy element budowania zespołu i wzmacniania relacji między pracownikami. Aby wydarzenie to było niezapomniane i przyniosło oczekiwane efekty, ważne jest dokładne zaplanowanie każdego aspektu – od wyboru miejsca ... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Reklama na samochodach a skuteczny marketing firmy

 - 

Reklama jest nieodłącznym elementem dzisiejszego świata biznesu. Firmy starają się dotrzeć do swojej grupy docelowej za pomocą różnych kanałów i technik marketingowych. Jednym z kreatywnych i efektywnych sposobów promocji jest reklama na samochodach, w tym wyk... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Ulotki reklamowe – dlaczego nadal warto w nie inwestować?

 - 

Ulotki reklamowe należą do materiałów promocyjnych, z których chętnie korzystano dekadę temu. Czy jednak ulotki nadal spełniają swoją rolę? Czy warto w nie inwestować? Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać ulotki reklamowe do promocji firmy. Ulotki reklamowe... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Teczki ofertowe — czemu służą?

 - 

Każdej marce zależy na tym, by stale umacniać swój wizerunek. To właśnie dlatego mamy do wyboru tak wiele form reklamy zewnętrznej oraz wewnętrznej. Niektóre mogą być droższe i tym samym bardziej efektywne, ale istnieją też tańsze przynoszące równie korzystne ... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Sklep na Facebooku – Jak założyć i obsługiwać?

 - 

Sklep na Facebooku może wydawać się na pierwszy rzut oka pojęciem obcym i trudnym do zinterpretowania. Co to znaczy? To można prowadzić sklep na Facebooku i w swojej witrynie jednocześnie? Przecież nie można nic kupić przez Facebooka. Okazuje się jednak, że mo... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Banery reklamowe we Wrocławiu: efektywny nośnik informacji

 - 

Firmy, które kiedyś myślały, że reklama zewnętrzna przestanie być skuteczna w erze cyfrowej, teraz wracają do tej formy promocji i świadomości marki. Coraz częściej korzystają z niej małe i średnie przedsiębiorstwa, ponieważ jest teraz bardziej przystępna ceno... Czytaj dalej »