Marketing

Czym jest fotografia reklamowa i jak ją wykorzystać w marketingu?

• Zakładki: 54


W dzisiejszym świecie, w którym bez wątpienia rządzi kultura obrazu, fotografia reklamowa jest czymś, co może wpłynąć na miliony ludzi na całym świecie, skutecznie zwracając uwagę na daną firmę czy markę. Odpowiednio zaplanowane i wykonane zdjęcie reklamowe to sposób na większą sprzedaż i grono lojalnych klientów. 

Fotografia reklamowa Warszawa – co to za zdjęcia?

Fotografia reklamowa Warszawa to rodzaj zdjęć, które są warte więcej niż 1000 słów. Wciąga widza w świat historii stojących za marką osobistą lub też firmową narrację, dążąc do tego, by zaczął on identyfikować się z przedstawianą na zdjęciach opowieścią. To ważny element wizerunkowy, który ma wpływ na rozpoznawalność firmy wśród klientów, a także ich zaangażowanie w różnego rodzaju inicjatywy zwiększające zasięgi.  Dobrze skomponowana fotografia reklamowa może być potężnym narzędziem, zarówno wzmacniającym wizerunek marki, jak i przekazującym wartości, z jakimi się identyfikuje. Dociera do odbiorców szybciej niż materiały wideo, a odpowiednio użyta jest znakomitym sposobem na promocję na różnych polach eksploatacji. Chociaż celem zdjęć reklamowych jest sprzedaż produktu lub usługi, wykorzystują one więcej elementów koncepcyjnych i artystycznych niż zdjęcia komercyjne. Bogaty kontekst sprawia, że oferta marki mocno wyróżnia się na tle konkurencji. 

Fotografia reklamowa w marketingu 

Fotografia reklamowa może przybierać wiele form – od zdjęć produktów/usług, przez zdjęcia firmowych wnętrz, portrety pracowników na reportażach z ważnych momentów w życiu firmy skończywszy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes stacjonarny, czy też online, jest ona tak samo ważnym narzędziem marketingowym i istnieje wiele sposobów jej wykorzystania. Oczywiście wszystko zależy od strategii marki i celów, jakie mają zostać osiągnięte. Przestawiamy kilka pomysłów na wykorzystanie zdjęć reklamowych, które mogą stać się trampoliną do Twojego sukcesu. 

  • Strona internetowa – fotografia reklamowa pomoże Ci uczynić stronę www bardziej atrakcyjną wizualnie. Dzięki niej dopełnisz treści umieszczone na blogu czy też atrakcyjnie przedstawisz produkty/usługi.
  • Media społecznościowe – fotografie reklamowe Warszawa mogą być wykorzystywane do promowania zarówno produktów, usług, jak i samej marki. Możesz ich użyć w postach lub płatnych kampaniach reklamowych na takich platformach jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy Pinterest.
  • E-mail marketing – fotografie reklamowe sprawdzą się w kampaniach promocyjnych realizowanych za pośrednictwem poczty mailowej.  To dodatkowy sposób, by przypomnieć osobom zapisanym do newslettera o tym, co się w firmie dzieje lub też, co jest na tak zwanym topie. 
  • Event marketing – jeśli organizujesz imprezy firmowe czy też uczestniczysz w branżowych eventach, targach itp., zdjęcia reklamowe pomogą Ci przedstawić markę w dobrym świetle, skutecznie przyciągając uwagę.
  • Reklama zewnętrzna – fotografię reklamową wykorzystasz na banerach, billboardach czy też plakatach. 
  • Reklama w mediach drukowanych – zdjęcia reklamowe często wykorzystywane są materiałach drukowanych – ulotki, reklamy w gazecie. 

Artykuł powstał przy współpracy ze specjalistami od fotografii wizerunkowej – FANTASMATIC.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
41 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *