Kategoria

Marketing offline

Home » Marketing » Marketing offline

9 artykułów
Dodać zakładkę?Usunąć?

Banery reklamowe we Wrocławiu: efektywny nośnik informacji

 - 

Firmy, które kiedyś myślały, że reklama zewnętrzna przestanie być skuteczna w erze cyfrowej, teraz wracają do tej formy promocji i świadomości marki. Coraz częściej korzystają z niej małe i średnie przedsiębiorstwa, ponieważ jest teraz bardziej przystępna ceno... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Banery wielkoformatowe jako tania i skuteczna reklama

 - 

Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z ilości billboardów, neonów i innych zewnętrznych form reklamy, które codziennie mijają. Niektóre banery przyciągają naszą uwagę mniej, inne bardziej, ale pewne jest, że na każdym z nich oprócz grafiki znajduje się również t... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Gdzie najlepiej zlecić drukowanie banerów reklamowych?

 - 

Sensem inwestycji w baner reklamowy jest promocja swojej firmy, usług lub produktów. Dlatego nie da się kupić gotowego, uniwersalnego projektu. W tym przypadku niezbędna jest personalizacja zamówienia w taki sposób, aby znalazły się na nim Twoje dane i nie tyl... Czytaj dalej »

Filmy reklamowe
Dodać zakładkę?Usunąć?

Filmy reklamowe – dlaczego są takie skuteczne?

 - 

YouTube, Instagram, Tiktok, Facebook – to najpopularniejsze media społecznościowe, z których korzysta ogromna część społeczeństwa. Statystycznie na każdym z tych serwisów spędzamy około godziny dziennie. I właśnie na tych serwisach, najchętniej oglądamy filmy ... Czytaj dalej »

Jak promować produkt w sklepie
Dodać zakładkę?Usunąć?

Poradnik sprzedawcy: jak promować produkt w sklepie?

 - 

Aktualnie w sklepach dostępny jest ogromny wybór produktów. Niezależnie od branży klienci mają dużą swobodę wyboru. Jak zatem trafić do swojej grupy klientów i wyróżnić się na tle konkurencji? Oczywiście w takiej sytuacji większe szanse będą miały produkty duż... Czytaj dalej »

folia stretch
Dodać zakładkę?Usunąć?

Folia stretch czarna czy przeźroczysta – jaką wybrać?

 - 

Właściwe zapakowanie produktu do transportu ma duży wpływ na pozytywne wrażenia Klienta. Odpowiednio zabezpieczony produkt ma znacznie większe szanse na dotarcie na sklepową półkę czy do rąk Klienta w nienaruszonym stanie. Do tego celu należy zaopatrzyć się w ... Czytaj dalej »