Marketing offline

Czy warto zainwestować w banery reklamowe na zamówienie?

• Zakładki: 144


O tym, jak ważna dla prowadzonego biznesu jest dobra reklama, nie trzeba nikogo przekonywać. Przedsiębiorcy coraz lepiej rozumieją także znaczenie marketingu lokalnego, a do prowadzenia działań w terenie wykorzystują sprawdzone nośniki. Jednymi z najchętniej wybieranych są banery reklamowe na zamówienie – dobrze widoczne w terenie, tanie, skuteczne. Aby odpowiednio spełniały swoją funkcję informacyjną, warto zamówić je bezpośrednio u producenta. Wtedy nie tylko otrzymasz produkt dobrej jakości, ale też swobodnie go spersonalizujesz. Na powierzchni o dowolnym rozmiarze umieścisz najważniejsze dane na temat swojej działalności – nazwę firmy, adres jej siedziby czy przyświecające Ci hasło marketingowego. Nierzadko przestrzeń reklamowa jest na tyle duża, że dodatkowo wypunktujesz usługi, które świadczysz lub towary, które sprzedajesz.

Zalety posiadania banerów reklamowych

Banery reklamowe już na stałe wpisały się w klimat i wystrój polskich miast. Popularne jest także umieszczanie ich przy drogach dojazdowych lub bezpośrednio na ogrodzeniu przy nieruchomości. Dlaczego? Ponieważ jest wiele zalet wynikających z posiadania tego nośnika informacji, a do najważniejszych należy:

  • doskonała widoczność – banery znajdują się na wysokości oczu przechodniów, kierowców, osób podróżujących komunikacją miejską,
  • przejrzystość – nowoczesne banery zawierają wyłącznie najważniejsze informacje na temat inwestycji, oferty, usługi. Przeczytanie komunikatu trwa zaledwie kilka sekund, dlatego nawet żyjący w ciągłym biegu wyłapią i zakodują sobie Twój przekaz,
  • niska cena – w porównaniu z tym, do jak dużej grupy osób trafi komunikat, koszt zakupu baneru zwróci się bardzo szybko. Płacisz konkretnie za to, co zamawiasz, nie ponosisz stałych opłat jak w przypadku wynajmu billboardów czy wykupienia czasu antenowego,
  • wysoka trwałość – wykonane z solidnych materiałów frontline banery zadrukowane wytrzymałymi tuszami są odporne na zmienne warunki atmosferyczne – wilgoć, słońce, wiatr, mróz. Świetnie prezentują się przez długi czas,
  • łatwy montaż – zgrzewy z oczkami są rozmieszczone w odpowiednich odległościach i dają się łatwo przymocować np. do ogrodzenia czy balustrady.

Argumentem za wybraniem baneru jest również to, że nośnik zamówisz ekspresowo, a nawet bez wychodzenia z domu. Wiele firm udostępnia opcję składania zamówień online, poprzez wgranie projektu na stronie internetowej wraz ze swoimi uwagami. Potem pozostaje już tylko opłacić produkt i czekać na jego wysyłkę.

Ile kosztuje baner na zamówienie?

Mówiąc o niskiej cenie banerów, mamy na uwadze wyłącznie koszt zakupu nośnika. Dodatkowym kosztem może być jeszcze wynajęcie powierzchni ogrodzenia, płotu czy balustrady, jednak zazwyczaj jest to kwota symboliczna.  Z jakim wydatkiem trzeba się liczyć przy kupowaniu baneru  reklamowego na zamówienie? 

Cena na pewno Cię nie zaskoczy, gdy skorzystasz z kalkulatora dostępnego na stronie https://banerbunny.pl/. Wynika z niego, że za baner o powierzchni 30 metrów kwadratowych zapłacisz 510 złotych netto. W zamian zyskasz możliwość uzyskania indywidualnego projektu graficznego, który będzie naniesiony na laminowaną plandekę frontline o grubości aż 510 gramów. 

Artykuł powstał we współpracy z firmą Baner Bunny.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
121 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *