Marketing

Jak prowadzić marketing swojej firmy w XXI w.

• Zakładki: 16 • Komentarz: 2


Jeżeli nosisz się z zamiarem prowadzenia własnej działalności gospodarczej, z pewnością myślałeś już nad tym, jak chociaż w zarysie powinny wyglądać działania marketingowe twojego przedsiębiorstwa. W gąszczu dostępnych możliwości można się pogubić, a stworzenie skutecznej strategii marketingowej może zostać bardzo utrudnione.
Jeżeli jest to małe przedsiębiorstwo lub sklep internetowy, dobrym pomysłem będzie zainwestowanie w narzędzia marketingu internetowego. Własna strona internetowa to dzisiaj właściwie podstawa i trudno sobie wyobrazić prowadzenie swojego biznesu bez niej. Jednak posiadanie strony www to zdecydowanie za mało, aby trafili na nią Twoi potencjalni klienci. Bez odpowiedniego pozycjonowania nie uzyska się odpowiednich rezultatów. Jeżeli nie mamy o tym większego pojęcia to lepiej temat SEO i SEM zostawić agencji, która dobrze zna się na swojej pracy. Pamiętaj, że trzeba uważać, bo niestety bardzo wiele firm nie poświęca swoim klientom odpowiedniego zainteresowania i ich strony potrafią leżeć na dnie przeglądarek internetowych długimi miesiącami.

Swój marketing internetowy możesz oprzeć również o działania dostępne za pośrednictwem Social Media. Posiadanie swojego fanpage na Facebooku to już podstawa. Warto jednak rozejrzeć się również po innych portalach, które mogą zaoferować bardzo ciekawe możliwości promocji swojej firmy, takich jak choćby LinkedIn. Podczas tworzenia swojego wizerunku w sieci pamiętaj, aby być autentycznym, w tym co się pisze oraz dbać o spójność swojego wizerunku podczas prezentowania swoich promocji i ofert. Internet stanowi ogromny potencjał marketingowy, dlatego staraj się wykorzystać go do maksimum.

comments icon2 komentarze
2 komentarze
48 wyświetleń
bookmark icon

2 thoughts on “Jak prowadzić marketing swojej firmy w XXI w.

    Napisz komentarz…

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Najstarsze
    Najnowsze
    Najwyżej oceniane