Firma

Jakich treści szkoleniowych potrzebuje Twoja firma?

• Zakładki: 18


Twoja firma oferuje niszowe usługi. Jesteś przekonany, że to, co robisz, jest wyjątkowe. Chcesz się dzielić wiedzą z innymi, ale nie wiesz, jak. Tymczasem to niezwykle proste! Wystarczy zgromadzić wiedzę i podać ją swoim klientom w przystępny sposób. Czego potrzebujesz? Sprawdź!

Jakie treści warto tworzyć?

Twój własny kurs online powinien zawierać przede wszystkim wartościowe treści. Nie ważne czy będą to krótkie filmiki, które zamieścisz w swoim social mediach, czy profesjonalnie zredagowane e-booki. Użytkownicy potrzebują konkretów. Chcą szybko zdobyć wiedzę, by móc ją praktycznie wykorzystać. Nie ważna jest więc forma, ale zakres merytoryczny. Wiedzę możesz przekazywać na przykład w formie:

  • filmów szkoleniowych o bardzo sprecyzowanej tematyce,
  • e-booków zawierających streszczenie lub rozszerzenie filmów,
  • cyklicznych artykułów blogowych,
  • ikonografik, które urozmaicą poprzednie materiały,
  • podcastów do posłuchania w wolnej chwili.

Kto pomoże Ci w wyborze odpowiednich materiałów?

W tej kwestii najlepiej zaufać profesjonaliście. Wybierz osobę, która zajmuje się szkoleniami od dawna. Nie bój się zadawać pytań. We współpracy możecie stworzyć nie tylko wartościowe kursy, ale również dochodowy biznes, który będzie pracował na Ciebie również wtedy, gdy Ty będziesz odpoczywać. Skontaktuj się z Magdaleną Pawłowską – ekspertką kursów online na magdalenap.com. Wieloletnie doświadczenie specjalistki to gwarancja Twojego sukcesu!

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.