Internet

Jak zorganizować webinar online – sprawdzone porady.

• Zakładki: 49


Ostatnie lata zrewolucjonizowały rynek sprzedażowy. Wiele przedsiębiorstw przeniosło swoją działalność do sieci, ponieważ przenieśli się tam ich klienci. Konsumenci pokochali wygodę i możliwości, jakie dają zakupy i wyszukiwanie ofert online. Zwiększyła się także popularność różnego rodzaju kursów online, a także webinarów i podcastów. Wiele osób pragnie zdobywać wiedzę w wygodnej formie online, ponieważ mogą uczestniczyć w takich kursach z dowolnego miejsca na świecie. Warto tę wiedzę wykorzystać i stworzyć własny webinar, który pozwoli Ci pozyskać nowych klientów. Dziś podpowiemy, jak zorganizować webinar, który będzie interesujący i przekonujący dla odbiorców.

Zdobądź zaufanie odbiorców – początek webinaru

Na początku webbinaru warto przedstawić się swoim potencjalnym klientom – to pozwoli nawiązać lepszą relację i zbudować zaufanie. Zastanawiając się nad tym jak zorganizować webinar, warto przypomnieć sobie sytuacje, w których udało Ci się pomóc klientom – to pokaże zaangażowanie w to co robisz. Warto opowiedzieć o misji i wartościach jakimi się kierujesz. Jednak pamiętaj, aby nie zanudzić odbiorcy zbyt długimi opowieściami. 

Zadbaj o wartość merytoryczną webinaru

Odbiorcy bardzo cenią sobie wiedzę fachową. Dlatego właśnie webinar który organizujesz powinien zawierać porcję rzetelnej, eksperckiej wiedzy, która utwierdzi potencjalnych klientów w tym, że warto Ci zaufać. Dobrym rozwiązaniem jest przedstawienie sposobów na poradzenie sobie z mniejszymi problemami, które spotykają klientów. Najważniejsze, żeby wiedza, którą przedstawiasz łączyła się z ofertą, którą chcesz zaproponować!

Artykuł powstał przy współpracy z Magdalenap.com

Foto: Shutterstock 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
39 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *