Każdej marce zależy na tym, by stale umacniać swój wizerunek. To właśnie dlatego mamy do wyboru tak wiele form reklamy zewnętrznej oraz wewnętrznej. Niektóre mogą być droższe i tym samym bardziej efektywne, ale istnieją też tańsze przynoszące równie korzystne efekty w postaci wzrostu rozpoznawalności danej firmy. Są to między innymi teczki ofertowe. Jak je odpowiednio wykorzystać?
Jak wykorzystać teczki ofertowe do reklamy?
Nie da się ukryć, że teczki ofertowe z wyglądu przypominają zwykłe teczki do przechowywania dokumentów i do tego również służą. Występują najczęściej w formacie A4 oraz są usztywnione. Mogę zamykać się w dwojaki sposób. Jedne posiadają specjalną gumkę, a inne zakładają się na siebie. Takie teczki są stosunkowo tanią formą reklamy i nie wymagają dużego nakładu finansowego, dlatego są popularne nawet wśród małych firm.
Co sprawia, że teczki reklamowe są tak skuteczne? Jeśli przekażemy jedną z nich klientowi, na pewno wpłynie to bardzo pozytywnie na jego odbiór naszej firmy. Co więcej, reklama umieszczona na teczce będzie co jakiś czas przypominać klientowi o naszych usługach. Istnieje też duże prawdopodobieństwo, że klient od razu wykorzysta teczkę. Będzie to dla niego pomocne narzędzie, z którego być może będzie korzystać każdego dnia. Może więc bez wahania stwierdzić, że teczki reklamowe są formą reklamy długofalowej. Taka reklama może i najczęściej przynosi korzyści marce przez wiele lat.
Artykuł powstał przy współpracy z drukarnią PrintExPress.
Fot. Shutterstock