Program lojalnościowy – jakie gadżety firmowe przygotować dla stałych Klientów?

Gadżety firmowe w programie lojalnościowym

Jakiś czas temu pisaliśmy o programach lojalnościowych – o czym powinniśmy wiedzieć, otwierając taki program, a także, kiedy on się opłaca. Dzisiaj przedstawimy kilka propozycji, jak możemy nagradzać Klientów, którzy do nas wracają. Jakie gadżety firmowe najbardziej cieszą Klientów?

Gadżety firmowe na miarę Twoich możliwości

Gadżet to koszt, więc dobrze przemyśl strategię. Jeśli nie masz programu lojalnościowego, ale postanowiłeś, że każdemu Klientowi wręczysz długopis, nie musisz tak bardzo dokładnie zaplanować ilości długopisów, które zamówisz. Jeśli jednak długopisy wręczane są w ramach programu lojalnościowego, nie może ich zabraknąć! Nie oznacza to, że musisz od razu zamówić tysiące długopisów, których nie pomieścisz w magazynie. Regularnie jednak sprawdzaj ilość wszystkich produktów, które przewidziane są jako nagrody w ramach programu lojalnościowego.

Gadżety firmowe pod względem ich wartości powinny być dostosowane do branży, jaką się zajmujesz. Ich koszt powinien być proporcjonalny do Twoich zysków i do wkładu Klienta. Unikaj jednak wręczania bardzo drobnych upominków, które mile są widziane, jako niespodziewany prezent, a nie jako nagroda za lojalność. Klient, który sumiennie zbiera punkty, oczekuje dobrej jakości. Lepiej ustal większy próg punktowy, jaki Klient musi przekroczyć, by otrzymać gadżet, a Ty zadbaj, by długopis był dobrej jakości.

Elastyczny system lojalnościowy

Planując swój program lojalnościowy, zaplanuj kilka progów, po których przekroczeniu Klient może wybrać kilka różnych produktów. Sam oczywiście będzie mógł zadecydować, w którym momencie zechce odebrać nagrodę. Jednocześnie system ten musi być przejrzysty dla Klientów, ale także Twoich pracowników. Regulamin powinien być wyczerpujący, a jednocześnie jak najbardziej przejrzysty. Nie komplikuj, nie zmieniaj i nie wycofuj się z programu lojalnościowego. Jeśli nie masz pewności, jak stworzyć taki program, poproś o pomoc specjalistów lub całkowicie z niego rezygnuj i wprowadź system wręczenia drobnych upominków dla Klientów, którzy zapisują się na newsletter lub dla osób, które podadzą hasło udostępnione na profilu społecznościowym.

Jakie gadżety firmowe można zaoferować stałym Klientom?

Wybierając nagrody rzeczowe, zorientuj się, co ludzie najbardziej chcieliby dostawać w ramach programu. Popytaj wśród znajomych, poczytaj fora internetowe, a także przejrzyj programy lojalnościowe, do których Ty należysz. Oryginalne pomysły są w cenie, ale jeśli nie masz pomysłu, jak się wyróżnić, możesz postawić na sprawdzone nagrody. Długopis, plecak bawełniany, plecak poliestrowy, torba laminowana, kubek termiczny, usługa w połowie ceny albo trzecia usługa gratis – wartość nagrody powinna być proporcjonalna do zaangażowania Klienta i wartości Twoich usług.

Zadbaj o wysoką jakość produktu i wybierz elegancki długopis i dobrej jakości kubek, które długo będą cieszyć Twojego Klienta. I najważniejsze: na produktach tych powinno znaleźć się Twoje logo. To doskonała reklama, która przyciągnie jak magnez wszystkich znajomych osoby, która kawę pije codziennie właśnie z kubka z logo Twojej firmy!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*