Firma

Jak system CRM dla dewelopera wspiera zarządzanie procesem odbioru nieruchomości?

• Zakładki: 128


Odbiór nieruchomości jest jednym z ważniejszych momentów w całym procesie sprzedażowym, zarówno dla klienta jak i doradcy. Aby przebiegł on poprawnie, z pomocą przychodzą profesjonalne narzędzia takie jak system CRM. W jaki sposób system dla deweloperów voxDeveloper wspiera proces odbioru nieruchomości?

Optymalizacja procesu odbioru nieruchomości dzięki systemowi dla dewelopera

CRM dla dewelopera voxDeveloper to najpopularniejszy system zarządzania relacjami z klientami. Optymalizuje, wspiera i poprawia efektywność procesów biznesowych, w tym zarządzanie odbiorem nieruchomości.

W voxCRM dostępny jest dedykowany moduł odbioru nieruchomości, w którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje. System umożliwia rejestrowanie planowanego obioru wraz z jego miejscem, datą oraz godziną. Specjaliści odpowiedzialni za odbiory mogą sortować dane według daty, statusu odbioru lub lokalizacji, co ułatwia zarządzanie, a widok kalendarza w układzie tygodniowym lub miesięcznym pozwala planować i nadzorować poszczególne odbiory. Każdy odbiór nieruchomości posiada również swoją kartę, w której możemy umieścić wszelkie dane techniczne (takie jak liczba kluczy, numer i stan licznika wody lub energii elektrycznej, kod do klatki itp.), zgłoszone usterki, zmiany lokatorskie, umowy lub inne dokumenty.

Moduł  odbioru nieruchomości w voxDeveloper rozbudowany jest o wszystkie praktyczne funkcje, niezbędne do efektywnego zarządzania tym procesem. Dostępności wszystkich informacji w jednym miejscu, możliwości automatycznego wysyłania powiadomień do klientów o planowanym terminie odbioru nieruchomości, intuicyjny interfejs i wygodna aplikacja mobilna sprawiają, że cały proces przebiega sprawnie i bezbłędnie wpływając na zadowolenie klientów.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
78 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *