Firma

Dlaczego warto wdrożyć terminal płatniczy w firmie? Odpowiadają eksperci z firmy Copi-Flex

• Zakładki: 27


Terminale płatnicze obecne są w wielu miejscach takich jak restauracje, sklepy, gabinety kosmetyczne czy stacje benzynowe. Wielu przedsiębiorców decyduje się na ich wprowadzenie ze względu na przyspieszenie obsługi klienta. Jakie inne powody za tym przemawiają?

Szybsze transakcje

Różnica w czasie transakcji jest zauważalna przy przyjmowaniu wielu klientów każdego dnia. Nie da się nie zauważyć, że płatności bezgotówkowe są znacznie szybsze. Od zakończenia skanowania produktów do zamknięcia portfela przez klienta mija zwykle kilka sekund. Płatność za pomocą gotówki może zająć znacznie dłużej. Natomiast im krótszy czas transakcji, tym większa szansa na obsłużenie większej liczby klientów.

Mniejsze ryzyko popełnienia błędów

Wybierając terminale płatnicze, można znacznie zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu przy wydawaniu reszty i liczenia gotówki otrzymanej od klienta. Błędy zdarzają się każdemu, ale jeśli istnieje możliwość zlikwidowania takiego ryzyka, to nic nie stoi na przeszkodzie, by z niej skorzystać. Co więcej, wybranie terminalu zintegrowanego z kasą fiskalną dodatkowo usprawni przepisywanie naliczonej ceny za produkty lub usługi.

Wzrost obrotów firmy

W jaki sposób użycie terminala może wpłynąć na większe obroty firmy? Okazuje się, że firmy umożliwiające płatności bezgotówkowe odnotowują wzrost obrotów nawet o kilkadziesiąt procent. Tym samym przedsiębiorca zyskuje możliwość większego rozwoju na przykład poprzez zakup nowego sprzętu lub otworzenie nowego punktu.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
15 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *