Skuteczna reklama firmy offline i online to bez wątpienia klucz do sukcesu. Jednym z najchętniej wykorzystywanych sposobów promocji od lat są banery reklamowe. Można na nich umieścić wszystkie niezbędne dla potencjalnych klientów informacje, a potem zadbać, aby znalazły się one w najważniejszych punktach miasta. Wybór odpowiedniego baneru reklamowego to niełatwa sztuka, dlatego warto przeanalizować kilka czynników. Jedną z najlepszych decyzji jest zakup banerów drukowanych. Z czego wynika ich popularność?
Wysoka jakość w przystępnej cenie
Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów, kluczowym czynnikiem skłaniającym do zakupu jest cena baneru. Poszczególne banery drukowane różnią się między sobą ceną, w zależności od rozmiarów, jednak zasadniczo pozostają one z zasięgu właściciela nawet niewielkiego przedsiębiorstwa. Niezbyt wysoka cena nie oznacza przy tym utraty jakości. Baner drukowany jest wyjątkowo odporny na zmienne i niekorzystne warunki atmosferyczne, dzięki czemu może pełnić swoją funkcję przez wiele lat od chwili zakupu.
Wiele wzorów do wyboru
Paleta barw i zestaw dostępnych wzorów banerów drukowanych jest niemal nieograniczony. Rozważający ich zakup, klient może puścić wodze wyobraźni i wspólnie z profesjonalną firmą zaprojektować dowolny układ treści i grafiki na dostępnej przestrzeni. Taka sytuacja może się jednak okazać zarówno walorem, jak i niebezpieczeństwem wynikającym z zastosowania baneru drukowanego. Zbyt duże zagęszczenie elementów może negatywnie wpłynąć na odbiór treści przez klientów, przez co baner drukowany nie spełni swojej funkcji w stu procentach.
Oczkowanie, czyli gwarancja trwałości
Kiedy już uda nam się wybrać paletę barw baneru drukowanego i umieścić na nim wszystkie niezbędne informacje, przychodzi czas na decyzję dotyczącą sposobu mocowania. Najpopularniejszym i jednym z najtrwalszych jest tzw. oczkowanie. Metoda ta polega na wykonaniu niewielkich otworów na obrzeżach baneru, a następnie na zabezpieczeniu ich krawędzi metalowymi, odpornymi na działanie rdzy obręczami. W ten sposób można bez trudu przytwierdzić baner drukowany m.in. do ogrodzenia czy słupów, wykorzystując do tego celu wytrzymałe linki.
Możliwość druku dwustronnego
Kolejną zaletą i powodem, dla którego warto zainwestować w baner drukowany, jest możliwość zadrukowania go z dwóch stron jednocześnie. Nowoczesna technologia pozwala na umieszczenie naprawdę dużej ilości informacji na powierzchni baneru, dzięki czemu raz wydane pieniądze mają szansę szybko się zwrócić. Dwustronny druk na tego typu banerach ma jeszcze jedną zaletę. Dzięki niemu baner staje się widoczny dla potencjalnych klientów z każdej strony. Takie rozwiązanie sprawdza się przede wszystkim w przypadku montażu w centrach dużych miast oraz przy drogach szybkiego ruchu. Mknące samochody i spieszący się pieszy mogą dojrzeć reklamę firmy z niemal dowolnego miejsca, bez konieczności zwalniania, zatrzymywania się i dokładnego wczytywania w treści zawarte na banerze drukowanym.
Artykuł powstał we współpracy z firmą BanerBunny.