Przestrzenie biurowe w siedzibach firm łączą w sobie wiele funkcji. Przede wszystkim są miejscem pracy pracowników danego przedsiębiorstwa. Nie należy zapominać, że budynek firmy jest także jej wizytówką. Dlatego warto zadbać zarówno o estetykę elewacji i otoczenia budynku, jak i o profesjonalnie wykończone i wyposażone wnętrza. Podstawą dobrze działającej firmy jest także odpowiednia organizacja – co także dotyczy przestrzeni. Zatem koniecznie zadbaj o odpowiedni system mebli do przechowywania, który będzie zarówno funkcjonalny, jak i bardzo elegancki.
Szafa na dokumenty z drzwiami przesuwnymi
Najlepszym meblem do przechowywania dokumentów będzie szafa wnękowa składająca się z regałów i drzwi przesuwnych. Takie rozwiązanie zapewnia pełne dopasowanie do potrzeb pracowników i specyfiki biura. Regały można zbudować pomiędzy dwoma ścianami, lub wykorzystać występującą w pomieszczeniu wnękę. Zastosowanie drzwi przesuwnych pozwoli na lepszą ochronę przechowywanych dokumentów przed kurzem, promieniami słonecznymi i innymi czynnikami, które mogłyby wpłynąć na ich stan.
Drzwi przesuwne dostępne są z wypełnieniami z różnych materiałów. Niezwykle elegancką propozycją jest szkło lakierowane, w różnych wariantach kolorystycznych. Delikatny połysk doda profesjonalizmu i nowoczesnego szyku, a kolor drzwi przesuwnych można dopasować do identyfikacji wizualnej firmy!
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Indeco.
Foto: Shutterstock