Spośród wielu dostępnych kanałów, reklama w telewizji nadal traktowana jest jako najbardziej prestiżowa. Chociaż promocja marki jedynie poprzez spoty reklamowe może okazać się nietrafioną strategią marketingową, to w połączeniu z płatną reklamą w wyszukiwarce ... Czytaj dalej »
Aktualnie w sklepach dostępny jest ogromny wybór produktów. Niezależnie od branży klienci mają dużą swobodę wyboru. Jak zatem trafić do swojej grupy klientów i wyróżnić się na tle konkurencji? Oczywiście w takiej sytuacji większe szanse będą miały produkty duż... Czytaj dalej »
Właściwe zapakowanie produktu do transportu ma duży wpływ na pozytywne wrażenia Klienta. Odpowiednio zabezpieczony produkt ma znacznie większe szanse na dotarcie na sklepową półkę czy do rąk Klienta w nienaruszonym stanie. Do tego celu należy zaopatrzyć się w ... Czytaj dalej »
Dobre opakowanie produktu to połowa sukcesu. Doskonale o tym wiedzą zarówno producenci, jak i projektanci opakowań. Odpowiednio zaprojektowane opakowanie nie tylko zabezpiecza produkt, ale i przyciąga spojrzenia klientów. Dlatego na rynku opakowań wciąż pojawi... Czytaj dalej »
O tym, że kolejka do kasy to doskonała okazja, by klient kupił produkt spoza listy, wiedzą już chyba wszyscy. Lodówki z napojami czy ekspozytor z batonami i gumami do żucia to tylko część materiałów POS, które wykorzystywane są w złotej strefie do zwiększenia ... Czytaj dalej »
Jakiś czas temu pisaliśmy o programach lojalnościowych – o czym powinniśmy wiedzieć, otwierając taki program, a także, kiedy on się opłaca. Dzisiaj przedstawimy kilka propozycji, jak możemy nagradzać Klientów, którzy do nas wracają. Jakie gadżety firmowe najba... Czytaj dalej »
W poprzedniej części wyjaśniliśmy, czym tak właściwie jest społeczna odpowiedzialność biznesu i dlaczego niesprawiedliwe i szkodliwe są zarzuty wobec odpowiedzialnych społecznie firm, które oskarża się o działania czysto PR’owe. Społeczna odpowiedzialność bizn... Czytaj dalej »
Na pewno każdy z nas słyszał o programach lojalnościowych. Portfel wielu z nas pęka w szwach od kart stałego Klienta, niektórzy z nas posiadają na nie osobne etui, które zabieramy ze sobą na zakupy w galeriach handlowych. Ale czy wszystkim sklepom i usługodawc... Czytaj dalej »
Wydawałoby się, że sukces firmy zależy przede wszystkim od tego, co firma ma do zaproponowania. Jednak sam produkt nie obroni się bez odpowiedniej identyfikacji wizualnej. Twoja firma nie powinna być tylko producentem czy usługodawcą, ale marką. Marką, która b... Czytaj dalej »
Sposoby promocji nowego biznesu Założyć działalność gospodarczą to pestka, w porównaniu z tym, co trzeba zrobić, by nasza działalność zaczęła funkcjonować. Mówię tu o marketingu i działaniach promocyjnych, które pozwolą innym Was dostrzec. W jaki sposób zrobić... Czytaj dalej »
Obecnie wyróżnienie swojego produktu na rynku jest niezmiernie trudne. Produkty różnią się od siebie w zasadzie detalami i już sama jakość to mały wyróżnik. Trzeba mieć na swój pomysł produkt i tutaj na pomoc przychodzi nowoczesny marketing, który może być dźw... Czytaj dalej »
Wielu właścicieli firm w Polsce zastanawia się, jak jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność swojej marki na tle, coraz większej konkurencji. Dobrym pomysłem może okazać się inwestycja, w ujednolicenie wizerunku swojej marki. Współczesny świat opiera się na ... Czytaj dalej »
Używamy ciasteczek!
Strona korzysta z plików „Cookies” - plików tekstowych umieszczanych na Państwa komputerze usprawniających korzystanie ze świadczonych przez nas usług. Pliki Cookies można wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach Cookies znajdą Państwo w Polityce Prywatności.