wybór kancelarii

Szukasz rady, podpowiedzi? Dzielimy się tu wątpliwościami, opowiadamy o życiu zawodowym i nie tylko.
Awatar użytkownika
radzimir
Posty: 1
Rejestracja: 14 mar 2023, 8:11

wybór kancelarii

Post autor: radzimir »

Cześć wam. Potrzebuję waszej porady dotyczącej wyboru kancelarii prawniczej. Przeprowadziłem już wstępne poszukiwania, ale nadal nie jestem pewien, która kancelaria będzie dla mnie najlepsza. Przeglądałem wiele stron internetowych i opinii, ale nadal nie wiem, która kancelaria będzie dla mnie najlepsza.
Konkretnie interesuje mnie kancelaria prawnicza Łódź. Znalazłem kilka kancelarii, ale nadal nie wiem, która będzie dla mnie najlepsza. Czy ktoś może mi pomóc w wyborze? Czy ktoś ma doświadczenie z kancelariami prawnymi w Łodzi?
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
bartiona

Re: wybór kancelarii

Post autor: bartiona »

Nie znam się na prawie, ale dla mnie największym błędem będzie po prostu szukanie możliwości, by sobie z niuansami poradzić. I uważam, że świetnie jest powiedzieć więcej odnośnie takich sytuacji, niemniej jednak każdy z nas ma prawo do decydowania, co chce zrobić. Dla mnie takie https://lawsome.pl miejsca są idealne. Po prostu nie wyobrażam sobie nic lepszego.
Fiołek212

Re: wybór kancelarii

Post autor: Fiołek212 »

Ja z kolei szukam kogoś, kto powiedziałby mi, jak zabrać się za zgłoszenie patentowe. W Internecie jest sporo informacji, ale tyle już tego przyjęłam, że mam mętlik w głowie. A chcę, żeby wszystko poszło sprawnie i bez pomyłek. Znacie kogoś w Łodzi? Jakaś profesjonalna kancelaria, ewentualnie jednoosobowy podmiot? Tylko godne polecenia nazwiska proszę :)
celinka

Re: wybór kancelarii

Post autor: celinka »

Jak usługi prawne dla firm to tylko i wyłącznie polecam Wam sprawdzoną i godną zaufania kancelarię prawną CMM z Wrocławia, ale obsługują klientów z całej polski.
Awatar użytkownika
tormund94
Posty: 309
Rejestracja: 05 maja 2019, 20:55

Re: wybór kancelarii

Post autor: tormund94 »