Wyposażenie biura

Tematy dowolne, niekategoryzowane.
Awatar użytkownika
women89
Posty: 492
Rejestracja: 30 mar 2019, 21:54

Wyposażenie biura

Post autor: women89 »

Witajcie! Urządzam właśnie biuro , i zastanawiam się kupnem tablic do pisania .Z racji tego że prowadzimy często konferencje i wiele rzeczy musimy mieć też rozrysowane pomyślałem aby wybrać te suchościeralne .Znalazłem takie tutaj http://www.tableo.eu i zastanawiam się czy to dobry pomysł ? Jakie jest Wasze zdanie?
Awatar użytkownika
Roksanka231
Posty: 86
Rejestracja: 12 gru 2019, 22:20

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Roksanka231 »

A gdzie zaopatrujecie się w artykuły biurowe? Najbardziej chciałabym kupić druki samokopiujące. Warszawa, to miasto które mnie najbardziej interesuje. Dokładnie chodzi mi o coś takiego http://www.sea.net.pl/druki-samokopiuj261ce.html najbardziej chyba chciałabym faktury. Co jeszcze polecacie kupić do firmy?
Awatar użytkownika
Mariuto
Posty: 93
Rejestracja: 07 paź 2019, 21:20

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Mariuto »

Troszkę rzeczy na pewno tu się przyda. Nie tylko solidne meble, ale i także urządzenia biurowe. Co do tych to można spokojnie zamówić je w sieci. NA stronie https://www.import-maszyn.eu znajdziecie spory ich wybór w dobrej cenie.
Awatar użytkownika
Samanta
Posty: 555
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:13

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Samanta »

Osobiście uważam, że w każdym biurze bez wyjątku, oprócz tradycyjnego sprzętu takiego jak komputer, drukarka czy też faks, powinien się również znaleźć ekspres do kawy. W sklepie internetowym https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-kawy/ mają nawet specjalne ekspresy biurowe, polecam się tam rozejrzeć ;)
Awatar użytkownika
Rózia02
Posty: 44
Rejestracja: 26 cze 2019, 9:50

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Rózia02 »

No to jest ciekawy temat, chętnie poczekam aż się rozwinie.
Awatar użytkownika
luśka
Posty: 52
Rejestracja: 23 lut 2019, 9:55

Re: Wyposażenie biura

Post autor: luśka »

Ja też myślę o biurze, tylko jak przeprowadzimy się do większego mieszkania. W kawalerce z 22 metrami nie da się biura zrobić, ewentualnie namiastkę ;) .
Awatar użytkownika
małolata
Posty: 87
Rejestracja: 11 sty 2019, 5:18

Re: Wyposażenie biura

Post autor: małolata »

Właściwie to ja mam różne doświadczenia, jeśli chodzi o wyposażanie biura. W firmowym to nie może zabraknąć nawet takich planerów https://www.planowaki.pl/k39,planery-ma ... ralne.html , zwłaszcza kiedy klientów PRZYBYWA i trzeba rozplanować, co dla kogo kiedy robić, albo z kim się spotkać. To naprawdę przydante narzędzie. W domu można mniejszy planer na lodówkę kupić. Też się sprawdzi.
Awatar użytkownika
maksik
Posty: 155
Rejestracja: 03 sty 2020, 15:55

Re: Wyposażenie biura

Post autor: maksik »

Jeśli chodzi o wyposażenie to w Internecie jest dostępne dużo produktów do biura. Zarówno artykuł piśmiennicze, jak i higieniczne - https://krainablasku.eu/firm-pol-146884 ... tarne.html. W większości lepiej opłaca się kupić opakowania ekonomiczne w ilościach hurtowych głównie ze względu na cenę.
Awatar użytkownika
Angela
Posty: 33
Rejestracja: 14 sty 2020, 23:40

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Angela »

Też niedawno urządzałam swoje biuro. Często pracuję w domu, więc to ważne, żeby miejsce mojej pracy było dla mnie odskocznią, ostoją. Wiadomo, że najważniejszym meblem jest biurko, postawiłam takie klasyczne https://nowameblarnia.pl/biurka-sekreta ... iurko.html ze sklepu NowaMeblarnia. Zerknijcie, naprawdę robi wrażenie. Jest piękne, solidne i na pewno posłuży mi przez wiele lat.
Awatar użytkownika
sowa
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2019, 14:32

Re: Wyposażenie biura

Post autor: sowa »

Tak, meble są potrzebne ale najważniejsze jest jednak wyposażenie go w niezbędny sprzęt biurowy, ja w tej sprawie zwróciłam się do firmy Avarus. Czytałam tu http://biznes-time.pl/niszczarka-do-dok ... ej-firmie/ na temat niszczarek i po namyśle uznałam że najkorzystniej będzie wypożyczać niszczarkę od tej firmy
Awatar użytkownika
pestka
Posty: 113
Rejestracja: 26 wrz 2019, 21:32

Re: Wyposażenie biura

Post autor: pestka »

Wyposażenie biura jest ważne. Nie powinno tam zabraknąć komputerów, drukarek i innych tego typu urządzeń. Liczy się też wydajność i optymalizacja kosztów, dlatego warto zorientować się też w tuszach https://www.drukuj24.pl/wklad-atramento ... nalny.html ile kosztują? Ile mogą wydrukować stron etc?
Awatar użytkownika
bizwoman
Posty: 251
Rejestracja: 10 lip 2019, 8:05

Re: Wyposażenie biura

Post autor: bizwoman »

Na Allegro można też znaleźć producentów mebli. I zwykle tańsze są trochę ich usługi.
Awatar użytkownika
tormund94
Posty: 309
Rejestracja: 05 maja 2019, 20:55

Re: Wyposażenie biura

Post autor: tormund94 »

Zależy jakie inne akcesoria biurowe masz na myśli Bardzo duży ich wybór ma w ofercie sklep internetowy : https://www.biuronet.com/kategoria_1101 ... sero-bialy między innymi ręczniki papierowe czy papier na xero. Koniecznie się u nich rozejrzyj.
Awatar użytkownika
zuzannaa
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2020, 17:39

Re: Wyposażenie biura

Post autor: zuzannaa »

W biurze warto mieć dobre wyposażenie wysokiej klasy i jakości meble najlepiej metalowe, tutaj https://www.wyposazeniegaudia.pl znajdziesz wszystko czego potrzebujesz w tym asortymencie.
Awatar użytkownika
Roksanka231
Posty: 86
Rejestracja: 12 gru 2019, 22:20

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Roksanka231 »

A myślicie, że toby papierowe https://torbypapierowe.info.pl mogą się przydać? Tak myślałam, że można do nich pakować dokumenty, może przy okazji jakieś logo na nich nadrukować? Co myślicie? W końcu teraz ekologia w modzie, więc myślę, że świetna sprawa takie torby.

tusz pigmentowy epson
Awatar użytkownika
AdamCz
Posty: 212
Rejestracja: 21 wrz 2019, 16:14

Re: Wyposażenie biura

Post autor: AdamCz »

Do biura na pewno będziecie potrzebowali dobrej jakości akcesoriów biurowych, ale również będą potrzebne również wysokiej jakości tusze oraz tonery i ze swojej strony polecam odwiedzić sklep - https://dobretonery.pl/ w którym będziecie mogli liczyć na konkurencyjne ceny, wysoką jakość i jednocześnie wsparcie ze strony obsługi jak pojawią się dodatkowe komplikacje.
Awatar użytkownika
bella
Posty: 78
Rejestracja: 17 maja 2019, 17:30

Re: Wyposażenie biura

Post autor: bella »

Jeśli chodzi o wyposażenie biura to uważam, że w przypadku takiego biura warto jest mieć jakieś pomieszczenie w którym prawidłowo będziemy katalogować i przechowywać dokumenty. Ale nie każde biuro ma na to miejsce dlatego też czasami warto jest się zwrócić do profesjonalnej firmy która to zajmuje się przechowywaniem takich dokumentów. Ale wiadomo, że w takim przypadku lepiej jest mieć namiary na godną zaufania firmę. I taką właśnie jest ta firma https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/ Jest to firma archiwizacyjna z wieloletnim doświadczeniem w pracy przy porządkowaniu dokumentów. A archiwizację dokumentów, dostosowują do indywidualnych potrzeb każdego klienta
Awatar użytkownika
Biznesmen78
Posty: 945
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:03

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Biznesmen78 »

Podstawą są oczywiście meble, typu biurko, fotel, regały czy szafki. Dodatkowo sprzęty biurowe. Ale nie można zapomnieć o wygodnych krzesłach dla klientów czy kontrahentów. Takie wyposażenie znajdziemy w sklepie https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe/k ... tacjonarne
Awatar użytkownika
judyta
Posty: 236
Rejestracja: 23 gru 2019, 19:43

Re: Wyposażenie biura

Post autor: judyta »

Wiesz co, jeśli chodzi o meble biurowe to z pewnością polecam firmę Mebmar Łodź, ponieważ znajdziesz u nich, wszystko czego potrzebujesz do wyposażenia biura. Dzięki szerokiemu asortymentowi funkcjonalnych i niedrogich mebli, zaaranżujesz zarówno dużą, jak i małą przestrzeń. Wszystkie produkty są łatwe w pielęgnacji i doskonale do siebie pasują.
Awatar użytkownika
wesw32
Posty: 266
Rejestracja: 04 kwie 2019, 14:04

Re: Wyposażenie biura

Post autor: wesw32 »

Trzeba zwrócić uwagę na to, aby wyposażenie biura współgrało z charakterem firmy, ale też żeby kupione meble były dobrej jakości. Warto przyjrzeć się asortymencie sklepu, który oferuje się na stronie: https://mikomaxsmartoffice.com/pl/biurk ... wysokosci/ . Wybór mebli jest spory, meble mają nowoczesne rozwiązania, ale są przy tym wygodne i praktyczne, ale najważniejsze jest to, że są dobrej jakości. Dzięki temu na pewno będą długo w Twoim biurze :)
Awatar użytkownika
bizwoman
Posty: 251
Rejestracja: 10 lip 2019, 8:05

Re: Wyposażenie biura

Post autor: bizwoman »

Wskazówki, jak zorganizować funkcjonalną przestrzeń w biurze znajdziesz na http://frappe.pl/jak-zorganizowac-przes ... ergonomii/. Myślę, że to ci się przyda, dlatego koniecznie zapoznaj się z tym artykułem.
Awatar użytkownika
kesti77
Posty: 18
Rejestracja: 26 maja 2019, 17:53

Re: Wyposażenie biura

Post autor: kesti77 »

Regularnie prowadzę prezentacje, podczas których używam tablicy suchościeralnej i sprawdza się idealnie. Polecam Ci również zainteresować się kalendarzami naściennymi tego typu. Korzystam z nich w swoim biurze i nie wyobrażam już sobie lepszego sposobu organizacji pracy. Polecam sprawdzić stronę planowaki.pl, która oferuje takie produkty w bardzo dobrej cenie.
Awatar użytkownika
raptak
Posty: 330
Rejestracja: 05 lis 2019, 20:41

Re: Wyposażenie biura

Post autor: raptak »

Może to nie do końca wchodzi w wyposażenie biura ale również należy pamiętać o tym jak ważna jest archiwizacja. Ja jestem zdania, że świetnie jest to opisane w https://www.connecto.pl/archiwizacja-do ... biorstwie/ i moim zdaniem warto jest ją przeprowadzać regularnie. Jak dla mnie jest to dość ważna kwestia.
Awatar użytkownika
judyta
Posty: 236
Rejestracja: 23 gru 2019, 19:43

Re: Wyposażenie biura

Post autor: judyta »

A co z oświetleniem w biurze? Jesli płacicie bardzo wysokie rachunki za prąd, a niestety zdarza się tak w wielu firmach, to warto rozważyć audyt oświetlenia. My całkiem niedawno korzystaliśmy z pomocy https://www.luxmat.pl/oferta-old-2/audyt-oswietlenia/ i powiem wam, że to był trafny wybór. Po audycie wymieniliśmy całe oświetlenie i teraz opłaty za prąd są znacznie mniejsze.
Awatar użytkownika
pestka
Posty: 113
Rejestracja: 26 wrz 2019, 21:32

Re: Wyposażenie biura

Post autor: pestka »

Zdecydowanie ważnym elementem będzie oczywiście drukarka. Nie wiem czy już macie, ale jak nie jeszcze. To warto sprawdzać taki sprzęt pod względem też ekonomicznym. Także sprawdźcie sobie ile wychodzi tusz hp 21 i inny.
Hańka

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Hańka »

Do biura na pewno będziesz potrzebować fotele wygodne i biurka. Wiele takich znajdziesz na pewno na https://www.edinos.pl/fotele-i-biurka . Ja lubię czasem szukać w sieci takich produktów, ponieważ jest zawsze szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu czy biura. A jak coś nie spasuje to mogę zawsze wymienić.

b-river
Łukasz

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Łukasz »

Od razu Ci napisze, że nie kupuj drukarki, ponieważ w dzisiejszych czasach jest to, nieopłacalne. Skorzystaj z nowoczesnego rozwiązania, którym jest dzierżawa. Firma, która się tym zajmuje i mogę Ci ją szczerze polecić, to https://ale.pl/1165-dzierzawa-drukarek-i-kopiarek. Na ich stronie masz przedstawione wszystkie plusy takiego rozwiązania, a zaznaczam, że jest ich bardzo dużo ;)

body detox 24 opinie
łoś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: łoś »

ja zamowiłem fotele biurowe i biurka z https://consido.pl/ dla nich liczy sie jakosc wykonania, dokladnosc. a dla mnie- wygoda i komfort moich pracownikow podczas pracy :) Od samego poczatku widac bylo profesjonalizm, projekt, wykonanie, montaz, wszystko na najwyzszym poziomie
Ludmiła

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Ludmiła »

W biurze najważniejsza jest wygoda pracowników. Jeśli szukasz porządnych mebli to szczerze polecam ten sklep: https://www.deltivo.pl/category/stoly-do-salonu Sama kupiłam parę rzeczy i jestem bardzo zadowolona.
Awatar użytkownika
judyta
Posty: 236
Rejestracja: 23 gru 2019, 19:43

Re: Wyposażenie biura

Post autor: judyta »

Ja zastanawiam się właśnie nad zakupem generatora ozonu do mojego biura i zresztą całej firmy. Zależy mi na zdrowiu moich pracowników, oraz na nowoczesznych rozwiązaniach. I tutaj mam do was pytanie, czy mieliście okazję korzystać z oferty https://o3ozon.pl/ ? Koniecznie dajcie mi znać.
KlaudiaŻ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: KlaudiaŻ »

Nie tylko do biura ale też do użytku domowego przydadzą się kalendarze i planery. Ja co roku takie rzeczy zamawiam dla siebie i siostry w tej firmie https://tadaplanner.pl/.
ąęó

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ąęó »

Do biura potrzebne są zarówno różne meble, jak i najmniejsze drobiazgi typu długopisy czy notesy. Na pewno dużo takich artykułów znajdziecie https://fairbee.pl/ wraz z krzesłami do biurek.
AnitaŚ87

Re: Wyposażenie biura

Post autor: AnitaŚ87 »

Sklep papierniczy online https://smartkleks.pl/ oferuję szeroki wybór artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych. Ja sama regularnie robię zamówienie do biura i przy okazji robię również zakupy dla dzieci do szkoły. Polecam wejść na ich stronę i zapoznać się z oferta.
Leatherface
Posty: 89
Rejestracja: 25 cze 2019, 11:46

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Leatherface »

W przypadku biura przydać się może dość sporo różnych elementów wyposażenia, bo na chwilę obecną trudno wyobrazić sobie wydajną pracę bez niektórych rzeczy. Dla mnie ważne jest nawet krzesło, które służy mi na co dzień. Musi być dla mnie jak najwygodniejsze. ;)
Zbyśia

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Zbyśia »

Zastanawiam się nad tym, czy kwiaty do biura, to dobry pomysł, by umilić czas pracy pracownikom. Słyszałam, że są badania na ten temat, że rośliny pozytywnie działają na klientów oraz pracowników. Czy posiadacie w biurach zieleń? Jeśli tak, to czy wystarczyły wam zwykłe kwiaty w donicach czy zdecydowaliście się na zielone ściany?
Lopeś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Lopeś »

Jeżeli jesteście na etapie poszukiwań profesjonalnego wsparcia w zakresie wyboru dobrej jakości wyposażenia biurowego, w tym również artykułów to tutaj jak najbardziej mogę polecić Wam, żebyście zwrócili uwagę na ofertę przygotowaną przez Pasaż Biurowy u których będziecie mogli dobrać wszystko co potrzebne https://www.pasazbiurowy.pl/artykuly-biurowe-13083-k do efektywnej pracy i zachowania wysokiej wydajności, ponieważ zawsze mamy wszystko co jest potrzebne pod ręką i jedno sprawdzone miejsce w którym możemy się w tego typu rzeczy zaopatrzyć. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Biznesmen78
Posty: 945
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:03

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Biznesmen78 »

Witam,bardzo zalezy mi na tym,by zainwestować w urządzenie biura na nowo. Chcę kupić meble przez Internet. Zamawialiście kiedys meble przez Internet? W oko wpadły mi te krzesła https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe/k ... gonomiczne . Pracuje dużo godzin i bardzo zalezy mi na tym,by dowiedzieć się jak najwiecej.
majkoskiŻ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: majkoskiŻ »

Takie rzeczy jak kserokopiarki, drukarki, czy urządzenia wielofunkcyjne, jak również artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne oryginalne i zamienne kupicie w niezłych cenach w firmie Biurimex z Leszna http://biurimex.pl/ Oferują nie tylko sprzedaż urządzeń, ale tez ich wynajem i to na rozsądnych warunkach, my na początku wynajmowaliśmy od nich sprzęty, teraz już mamy kupione.
Awatar użytkownika
magdap
Posty: 91
Rejestracja: 10 lut 2020, 14:16

Re: Wyposażenie biura

Post autor: magdap »

Zanim przejdę do wyposażenia swojej przestrzeni do pracy, muszę wykonać kilka prac remontowych. Przede wszystkim ułożenie paneli drewnianych oraz cegły ozdobnej na ścianę. Panele już kupiłam, natomiast nadal nie mam płytek ceglanych. Polecicie sklepy online, które posiadają w swoich ofertach płytki (koniecznie z prawdziwej) cegły? :)
Ryś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Ryś »

Osobiście zaopatruje się w tusze do drukarek HP w tym miejscu https://ale.pl/1095-oryginalne-tusze-do-drukarek-hp. Mają szeroki wybór, tuszy w dobrych cenach. Oczywiście kupuje tylko oryginalne tusze, ponieważ mam pewność co do ich wydajności oraz dopasowania do sprzętu.
normanŻ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: normanŻ »

Jeśli chodzi o zaopatrzenie w automaty do przekąsek czy kawy to skierujcie się do firmy Batex, to solidny dystrybutor automatów vendingowych. Tu sobie więcej poczytajcie https://www.vending.net.pl/produkty/aut ... rzekaskami Mamy od nich automat Samba i Caffe Europa i z obu jesteśmy bardzo zadowoleni, są to produkty wysokiej jakości, o dobrej estetyce no i cenowo wychodzi to w porządku.
Żorka

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Żorka »

Zdecydowanie z własnego doświadczenia wiem, że warto zaopatrzyć się w tusze hp gdyż nigdy za mało, ja osobiście ich używam i nie zamieniłabym ich na żadne inne :) Uważam, że długo wytrzymują i nic się z nimi po dłuższym czasie złego nie dzieje. Polecam gdyby ktoś szukał.
Miłosz

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Miłosz »

W każdym biurze przyda się na pewno papier powlekany. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, to wiesz, że takie rzeczy należy mieć w swoim biurze. Polecam sklep Dolpap, jest to producent tego typu papierów, więc mają naprawdę korzystne ceny. Przekonajcie się sami na ich stronie internetowej.
emilŻ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: emilŻ »

Jeśli chodzi o sprzęty biurowe, w tym drukarki i kopiarki to bardzo dobrej jakości sprzęty oferuje firma GED z Gdańska. W grę u nich wchodzi sprzedaż, leasing i dzierżawa, tu sobie szczegóły zresztą sprawdźcie konkrety: https://www.ged.pl/oferta Dodam, że firma jest zdecydowanie w porządku i cenowo jest u nich bardzo ok.
ktoś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ktoś »

Warto zadbać także o także o takie mniejsze rzeczy, jak o na przykład przyborniki, czy taśmy, bo tego też w każdym biurze potrzeba. My tego typu artykuły kupujemy zawsze online, ze sklepu internetowego firmy NET https://przyborniki.pl/pl/blog/category/Artykuly/1 Ich oferta jest szeroka, nawet kosze biurowe u nich kupiliśmy. Ceny dostępnych tam rzeczy są w bardzo korzystne, nie przepłacicie, zdecydowanie warto skorzystać z ich usług.
ććć

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ććć »

Przydałyby się jakieś sprzęty biurowe. Co, jak co, ale bez kserokopiarki, to się w biurze nie obejdziecie. My nasza dzierżawimy. Jest to wygodne rozwiązanie, bo gdy się psuje, to przyjeżdża firma i od razu nam ja naprawia albo wymienia. Tę usługę zapewnia nam firma New Technology Poland https://www.new-tec.pl/dzierzawa-kopiarek/ z Warszawy. Interesy z nimi robi się bardzo dobrze, mają korzystne ceny, wysokiej jakości sprzęt.
Władek Haść

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Władek Haść »

Jeżeli jeszcze nie korzystaliście z takiej usługi, jak archiwum zewnętrzne, gdzie macie przeniesione dokumenty poza firmę, ale macie do nich kompleksowy dostęp to polecam. Duża wygoda, bardzo duża oszczędnosć miejsca, dodatkowo nasze dokumenty są bardzo dobrze chronione
choć

Re: Wyposażenie biura

Post autor: choć »

U nas konieczne było zainstalowanie telefonu stacjonarnego. Sprzęt kupiliśmy online, w sklepie internetowym firmy NEOPBX: https://sklep24ip.pl/14-telefony Telefony różnego rodzaju, przewodowe, bezprzewodowe, konferencyjne, mają w bardzo dobrych cenach. To wysokiej jakości sprzęt, bez problemu kupiliśmy tam dwa telefony do recepcji i do samego biura. Sprawdzają się nam one doskonale, polecam.
natx

Re: Wyposażenie biura

Post autor: natx »

Ja chciałabym jednak polecić Wam również firmę Cribspot, jeśli chodzi o wyposarzenie biur w automaty vendingowe BHP. Ich automaty są nie tylko funkcjonalne, ale też łatwe w obsłudze i zarządzaniu. To idealne rozwiązanie, jeśli chcecie mieć kontrolę nad dystrybucją i zużyciem materiałów BHP w firmie.
ODPOWIEDZ