Wyposażenie biura

Prowadzisz firmę, chcesz prowadzić firmę, masz pomysł na firmę, a może znasz jakąś fajną firmę?
Podziel się z innym.
Awatar użytkownika
Stelka
Posty: 147
Rejestracja: 27 mar 2019, 13:22

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Stelka »

Wiadomo, że takie rzeczy mogą się przydać w biurze. Jednak na pierwszym miejscu trzeba postawić solidne, eleganckie meble biurowe. Później będziecie mogli zabrać się za elektronikę - urządzenia do biura i inne rzeczy. Zobaczcie sobie także propozycje od sklepu internetowego https://www.biurowezakupy24.pl/Organizacja-dokumentow na różnego rodzaju artykuły i akcesoria biurowe. O takich rzeczach z pewnością również nie możecie zapomnieć.
Awatar użytkownika
Klarysa
Posty: 71
Rejestracja: 04 kwie 2019, 15:54

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Klarysa »

Biuro musi być też widzialne. Szyld to podstawa. Bardzo dobrze wyglądają też reklamy na szybach. Są firmy jak ta z Warszawy http://montazreklam24.pl/ które specjalizują się w takich wydrukach wielkoformatowych. Montażem też się zajmują. Reklamy na bilbordach również robią :)
Awatar użytkownika
yhymcia
Posty: 64
Rejestracja: 14 maja 2019, 23:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: yhymcia »

My teraz skupiliśmy się na tym, żeby znaleźć dobry internet poznań do firmy. No i firma Inea miło nas zaskoczyła swoją ofertą - https://www.inea.pl/oferta/dla-ciebie/internet Naprawdę, bo internet śmiga ekspresowo a do tego nie płacimy dużych sum za niego
Awatar użytkownika
urania
Posty: 180
Rejestracja: 20 mar 2019, 22:58

Re: Wyposażenie biura

Post autor: urania »

Mnie interesowało przede wszystkim kto mi to biuro zaaranżuje i wykona tak jak sobie marzyłam. By było nowocześnie, z klasą i funkcjonalnie. Zadanie z polecenia powierzone firmie http://pa-ko.net.pl/ zostało wykonane wzorcowo, firma działa kompleksowo, zajmują się wszystkim od etapu projektu miejsca po najdrobniejsze prace wykończeniowe. Ich realizacje robią wrażenie a do tego pilnują terminów.
Awatar użytkownika
Amfo
Posty: 17
Rejestracja: 19 maja 2019, 22:40

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Amfo »

Jeśli chodzi o tonery i tusze to my zwykle zamawiamy w sklepie internetowym https://inkhouse.pl/tonery,do-hp,nr-44.html Mają tonery i tusze oryginały i zamienniki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie.

nawilżacz powietrza venta lw15
Awatar użytkownika
uszka
Posty: 62
Rejestracja: 18 gru 2018, 21:00

Re: Wyposażenie biura

Post autor: uszka »

Wyposażenie powinno być dopasowane do konkretnego biura. Jest to ważne, aby pomieszczenie było funkcjonalne. Tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ możecie sobie poczytać jak wygląda fit out biura . Jest to praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu szybko można zmienić wygląd lokalu i dopasować go do konkretnych potrzeb.
Awatar użytkownika
petitka
Posty: 34
Rejestracja: 15 maja 2019, 12:24

Re: Wyposażenie biura

Post autor: petitka »

Koniecznie zadbajcie o dobry internet :) przydaje się teraz praktycznie do wszystkiego. Najlepiej zrobić tak jak my, przejrzeliśmy oferty i to jacy są dostawcy internetu poznań i wybraliśmy najlepszą ofertę od Inea https://www.inea.pl/oferta/dla-ciebie/internet
Awatar użytkownika
żaba
Posty: 36
Rejestracja: 07 sty 2019, 14:26

Re: Wyposażenie biura

Post autor: żaba »

W każdym biurze powinien znaleźć się dobrej klasy ekspres do kawy. Kawa pobudza, sprzyja relaksowi a w pracy powinna panować przyjazna atmosfera. Jeśli jeszcze nie dysponujecie ekspresem, to warto rozważyć ofertę firmy https://coffeetaste.pl , gdzie można wydzierżawić sprzęt i zakupić do niego świeżo paloną kawę.
Awatar użytkownika
czechowsky
Posty: 2
Rejestracja: 15 cze 2019, 10:26
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wyposażenie biura

Post autor: czechowsky »

petitka pisze: ↑07 cze 2019, 15:17 Koniecznie zadbajcie o dobry internet :) przydaje się teraz praktycznie do wszystkiego. Najlepiej zrobić tak jak my, przejrzeliśmy oferty i to jacy są dostawcy internetu poznań i wybraliśmy najlepszą ofertę od Inea
Warto też zwrócić uwagę na czystość, szczególnie jeżeli zaprasza się zewnętrznych klientów. Jest wiele firm oferujących usługi piorące tapicerkę meblową, np. https://czechpranie.pl/ które doskonale sprawdzają się w swojej roli, i przynoszą zamierzony efekt.
Awatar użytkownika
artek
Posty: 178
Rejestracja: 01 mar 2019, 15:58

Re: Wyposażenie biura

Post autor: artek »

Z tego co się orientuję, to wiele osób ceni sobie produkty marki https://konarch.pl/ przede wszystkim ze względu na bardzo wysoką jakość. Zerknij, zobacz, może akurat znajdziesz też coś dla siebie. Jest to firma, która oferuje najwyższej jakości małą architekturę. Znajdziesz u nich kosze na śmieci, ławki, donice itd.
Awatar użytkownika
wiktorziel
Posty: 59
Rejestracja: 20 cze 2019, 0:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: wiktorziel »

Na pewno w biurze muszą się znaleźć dobre urządzenia biurowe, tu macie podane najlepsze po jakie warto sięgnąć http://biurotaniej.pl/top-5-niezbednych ... ych_tkth.a, Jakość takiego sprzętu wpływa znacząco na efekty pracy w biurze. Na niektórych akcesoriach również nie warto oszczędzać. Wyposażenie biura naprawdę wiele mówi o właścicielu i jego zaangażowaniu w budowanie jej sukcesu.

manometr motocyklowy
Awatar użytkownika
luiza
Posty: 171
Rejestracja: 27 cze 2019, 17:58

Re: Wyposażenie biura

Post autor: luiza »

Myślę, że biuro warto zaopatrzyć też w dobry ekspres do kawy. Na https://upcafe.pl/ znajdziesz duży wybór ekspresów do kawy oraz kawę z całego świata. Pracownicy na pewno będą ci wdzięczni za dobrą kawę w pracy.
Awatar użytkownika
Biznesowa
Posty: 81
Rejestracja: 09 mar 2019, 13:00

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Biznesowa »

W biurze przydaje się "kącik socjalny" więc warto, aby wygospodarować miejsce, gdzie można podgrzać sobie jedzenie, zaparzyć kawę czy umyć ręce. Wiadomo, że trzeba je odpowiednio wyposażyć. Na pewno niezbędne będą środki higieniczne. Bardzo dobre wkłady do dozowników mydła tork znajdziecie w ofercie sklepu internetowego e-srodkiczystosci. Tu możecie zamówić także papier toaletowy, ręczniki papierowe, serwetki a także środki chemiczne do sprzątania (takie także przydają się w biurze).
Awatar użytkownika
women89
Posty: 492
Rejestracja: 30 mar 2019, 21:54

Re: Wyposażenie biura

Post autor: women89 »

W dzisiejszych czasach, wcale nie trzeba mieć firmy fizycznie - wystarczy znaleźć odpowiednie miejsce do stworzenia swojego biura wirtualnego! Jednym z bardziej ciekawych i najprężniej rozwijających się w tym temacie jest http://www.ebiuro.olsztyn.pl/ :) dzięki ich działaniom, możesz zyskać wiele pozytywnych aspektów, a oszczędzisz przy tym na wynajmie oraz urządzaniu danego miejsca.
Awatar użytkownika
Pawel50
Posty: 103
Rejestracja: 13 mar 2019, 12:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Pawel50 »

W niektórych biurach panuje duży hałas dlatego warto rozważyć wyciszenie biura, aby można było swobodnie porozmawiać np przez telefon. Do wyciszenia świetnie sprawdzają się tego typu budki https://www.budkitelefoniczne.pl/. Budki wykonane są z estetycznych i trwałych materiałów co sprawia, że dobrze wkomponowują się w nowoczesne aranżacje przestrzeni biurowej. Na stronie znajdziecie więcej informacji o tych produktach.
Awatar użytkownika
women89
Posty: 492
Rejestracja: 30 mar 2019, 21:54

Re: Wyposażenie biura

Post autor: women89 »

Może warto pomyśleć o biurze wirtualnym? To całkiem nowy i dobry sposób na uzyskanie oszczędności w tym zakresie. Jeśli nie wiesz jak się w tym odnaleźć, zachęcam do skorzystania z oferty http://www.ebiuro.olsztyn.pl/ gdzie wszystko Ci wyjaśnią i pokażą, jeśli chodzi o działanie. :)
Awatar użytkownika
pestunia
Posty: 197
Rejestracja: 29 kwie 2019, 14:53

Re: Wyposażenie biura

Post autor: pestunia »

Też właśnie byłabym za tym pomysłem, bo jednak wyposażenie biura i jego utrzymanie sporo kosztuje. A jak widać w dzisiejszych czasach sporo firmy z powodzeniem funkcjonuje za pomocą biura wirtualnego. Z rejestracją w US też nie ma problemów, można sobie o tym tutaj poczytać http://www.fullserviceoffice.pl/wirtual ... -skarbowy/ . To rozwiązanie jest bardzo fajne zwłaszcza dla młodych, jednoosobowych biznesów kiedy większość rzeczy wykonywana jest zdalnie
Awatar użytkownika
serenede
Posty: 170
Rejestracja: 11 mar 2019, 11:50

Re: Wyposażenie biura

Post autor: serenede »

hej wszystkim! przeszukując internet w celu znalezieniu praktycznych porad na temat wyposażenia biura trafiłam na taką stronę http://klipsybiurowe.pl/. polecam się z nią zapoznać, ponieważ jest tutaj cała masa praktycznych wskazówek i porad. mnie niebawem czeka przeprawa, będę otwierać nowe biuro wiec z pewnością bede korzystać z tej wiedzy :)

paralizatory policyjne
Awatar użytkownika
sowa
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2019, 14:32

Re: Wyposażenie biura

Post autor: sowa »

Bardzo ważne jeśli chodzi o wyposażenie biura są teraz niszczarki bo jak wiadomo dokumentów jest cała masa a nie można ich przechowywać ani wyrzucić jak piszą w tej http://di.com.pl/ktore-dane-nalezy-nisz ... rmie-63449 publikacji, na szczęście można też je wypożyczać
Awatar użytkownika
women89
Posty: 492
Rejestracja: 30 mar 2019, 21:54

Re: Wyposażenie biura

Post autor: women89 »

Wykonanie posadzki epoksydowej, wymaga doświadczenia, wiedzy oraz umiejętności. Jest to bardzo wytrzymała konstrukcja, która świetnie nadaje się do biur czy miejsc, w których dzieje się wiele. Jeśli ten temat Cię zainteresował, skontaktuj się z firmą https://bmfloor.pl/ która zajmuje się takimi aranżacjami.
Awatar użytkownika
arendoo
Posty: 236
Rejestracja: 15 sie 2019, 16:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: arendoo »

A czy znacie sklep https://www.dodrukarki.pl/ z zamiennikami do drukarek? Ostatnio czytałem jakiś artykuł na ten temat i w sumie po co przeplacac skoro mozna na zamiennikach drukowac dokumenty w dobrej jakosci, a jak wiadomo w stosunku do oryginalnych tuszy sa znacznie tansze. Skad je zamawiac i czym kierowac sie przy wyborze? Dziekuje za podpowiedzi kazdemu z osobna!
Awatar użytkownika
polimereko
Posty: 1
Rejestracja: 02 wrz 2019, 13:42

Re: Wyposażenie biura

Post autor: polimereko »

Powinieneś koniecznie zaopatrzyć się w dobre worki foliowe. Wiadomo, że w biurze produkuje się różne odpady - od starych dokumentów po fusy z kawy. Trzeba odpowiednio nimi gospodarować, najlepiej - segregować. Użycie kolorowych worków może w tym bardzo pomóc.
Folia termokurczliwa | Polimer-eko.pl
Awatar użytkownika
stosowny
Posty: 17
Rejestracja: 04 wrz 2019, 11:10

Re: Wyposażenie biura

Post autor: stosowny »

FAjnie, że jest tyle rozmaitych pomysłów na aranżację wnętrz - także tych biurowych. A jak waszym zdaniem w biurach sprawdzają się tapety ścienne?
Na przykład takie geometryczne https://dobretapety.pl/tapety-geometryczne
Awatar użytkownika
ToTuToTam
Posty: 146
Rejestracja: 06 wrz 2019, 14:06

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ToTuToTam »

Na pewno niezbędnym elementem każdego biura jest dobrej jakości sprzęt it. Wiadomo, że na początku każdy stara się zaoszczędzić dlatego warto rozważyć zakup komputerów używanych. Poleasingowy sprzęt ot znajdziecie na stronie komputerymarkowe.pl. Tu kupicie sprzęt bardzo dobrej jakości i w nienagannym stanie technicznym jak i wizualnym. Warto zapoznać się z ofertą.
Awatar użytkownika
Biznesmen78
Posty: 945
Rejestracja: 19 lip 2019, 11:03

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Biznesmen78 »

Outsourcing to pojęcie znane i stosowane przez wiele firm działających na naszym rynku. Jednak wciąż niewiele z nich korzysta z takiej możliwości przy prowadzeniu biura. Po co wydawać pieniądze na lokal, jego wyposażenie i pracowników biurowych? Skoro można skorzystać z oferty https://foggyoffice.pl/ i za niewielką opłatą abonamentową mieć całą tą obsługę.
Awatar użytkownika
huntionly
Posty: 1
Rejestracja: 11 wrz 2019, 15:08
Kontakt:

Re: Wyposażenie biura

Post autor: huntionly »

Dużo ciekawych rozwiązań co do wyposażenia biura można znaleźć np. w IKEA
W stworzeniu Twojego pięknego miejsca,wnętrza może pomóc Ci architekt wnętrz trójmiasto.
Awatar użytkownika
xxpo20
Posty: 139
Rejestracja: 15 mar 2019, 11:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: xxpo20 »

Na stronie http://bindowanie.com.pl/ przeczytacie sobie o rodzajach bindownic i koniecznie musicie się w takowe zaopatrzyć, ponieważ to potrzebny element w każdym biurze. Moim zdaniem tylko bindowanie dokumentów jest w stanie pomóc w ich odpowiedniej segregacji i organizacji. Pracuję w sekretariacie i doskonale wiem, jakie są z tym zawsze kłopoty.
Awatar użytkownika
uszka
Posty: 62
Rejestracja: 18 gru 2018, 21:00

Re: Wyposażenie biura

Post autor: uszka »

Nie kojarzę.
Awatar użytkownika
izka
Posty: 231
Rejestracja: 26 maja 2019, 20:52

Re: Wyposażenie Warto na pewno zainwestować w dobrej jakości materiały biurowe. Jest to ważna, aby na bieżąco zamawiać b

Post autor: izka »

Warto na pewno zainwestować w dobrej jakości materiały biurowe. Jest to ważna, aby na bieżąco zamawiać niezbędne rzeczy, bo to ma wpływ na pracę pracowników oraz postrzeganie nas przez klientów. Tutaj https://www.biurfan.pl/artykuly-biurowe-cat-15 można zrobić kompleksowe zakupy w tym zakresie. Mają tam artykuły dopasowane do różnych branż.
Awatar użytkownika
jula9201
Posty: 159
Rejestracja: 07 kwie 2019, 11:16

Re: Wyposażenie biura

Post autor: jula9201 »

Myślę, że mogą się Wam przydać wszystkie teczki, kartony i materiały związane z przechowywaniem dokumentów. Ważne jest, aby takie dokumenty przechowywać w dobrych warunkach. Ja osobiście zwróciłam uwagę na ofertę firma https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/ która to wszystko posiada w swojej ofercie. Warto się zainteresować, bo jakość ich usług jest bardzo wysoka.
Awatar użytkownika
irenek
Posty: 18
Rejestracja: 17 wrz 2019, 13:02

Re: Wyposażenie biura

Post autor: irenek »

W biurze na pewno przyda się wiele sprzętu i też niszczarki. Na stronie http://www.niszczarkibiurowe.com/ jest sporo informacji o tym, jaką wybrać. Artykuł wyjaśnia jakie są typy niszczarek. Poufne dokumenty trzeba niszczyć.
Awatar użytkownika
Samanta
Posty: 555
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:13

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Samanta »

luiza pisze: ↑28 cze 2019, 17:52 Myślę, że biuro warto zaopatrzyć też w dobry ekspres do kawy.
Zgadzam się z Tobą, dobry ekspres do kawy w biurze to podstawa. Jeśli mielibyście problem z wyborem takiego sprzętu, to polecam zajrzeć na stronę https://www.swiatekspresow.pl/blog/rank ... -do-biura/. Znajduje się tam aktualny ranking najlepszych obecnie na rynku biurowych ekspresów do kawy, na pewno uda Wam się tam coś wybrać :)

olejek cbd dawkowanie
Awatar użytkownika
Estor
Posty: 92
Rejestracja: 16 sty 2019, 18:31

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Estor »

Pewnie, że mogę Ci coś zaproponować. Najlepiej skontaktuj się z biurem BS4, bo mają doskonałe rozwiązanie dla prowadzenia firmy. Chodzi o system crm online . Można go obsługiwać na tabletach i smartfonach. Posiada wiele przydatnych funkcji, które są potrzebne w prowadzeniu firmy. Na przykład elektroniczny obieg dokumentów, synchronizację z ERP, komunikację SMS i e-mail oraz wiele innych zastosowań.
Awatar użytkownika
AdamCz
Posty: 212
Rejestracja: 21 wrz 2019, 16:14

Re: Wyposażenie biura

Post autor: AdamCz »

Podczas poszukiwań wysokiej jakości artykułów biurowych, czy też rzeczy do drukarek to polecam zwrócić uwagę na ofertę sklepu https://dobretonery.pl/ którzy przygotował naprawdę spory wybór propozycji w bardzo dobrych cenach i do tego sprawną oraz przy większych zamówieniach darmową dostawą.

lacoste inspiration
Awatar użytkownika
mleczko90
Posty: 68
Rejestracja: 30 wrz 2019, 16:35

Re: Wyposażenie biura

Post autor: mleczko90 »

Ja w biurze pierwsze co wyminiłem to były drzwi żeby nikt nie słyszał co mówie oraz zeby nie słyszec szumów zewnętrznych. Meble to tam kwestia tego co kto potrzebuje.
________________
http://alkapro.pl/produkty/okna/
Awatar użytkownika
pestunia
Posty: 197
Rejestracja: 29 kwie 2019, 14:53

Re: Wyposażenie biura

Post autor: pestunia »

Bardzo ważne jest dobre wyposażenie biura, nie w byle jakie meble które rozpadną się w ciągu kilku lat. Myślę, że najlepiej postawić na takie metalowe szafy https://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/szafy-metalowe/ , które jednak zniosą dużą wagę...jak wiadomo segregatory z dokumentami swoje ważą, a szafy wiórowe często nie są w stanie tego wytrzymać
Awatar użytkownika
Pawel50
Posty: 103
Rejestracja: 13 mar 2019, 12:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Pawel50 »

Na pewno trzeba kupić sprzet komputerowy a do niego zestaw myszka i klawiatura. Tanie zestawy oferuje firma Activ IT. U nich możecie też zamówić bardzo dobre komputery i laptopy poleasingowe. Taki sprzęt jest dużo tańszy niz nowy a często ma bardzo dobre parametry. Na stronie firmy Activ IT znajdziecie szczegóły oferty.
Awatar użytkownika
Karolina00
Posty: 45
Rejestracja: 09 lis 2019, 14:38

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Karolina00 »

Zapewne w każdym biurze powinna znajdować się porządna Kasa Pancerna, abyśmy mogli być spokojni, że przeróżne papiery oraz gotówka będzie w bezpiecznym miejscu. Jest to super ochrona dla nas, dzięki temu będziemy pewni, że żaden włamywacz nie będzie miał do tego dostępu. Kasy pancerne jest wielowarstwowa, taka, której nie da się sforsować. Jest to super inwestycja w nasze bezpieczeństwo.
Awatar użytkownika
Mariuto
Posty: 93
Rejestracja: 07 paź 2019, 21:20

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Mariuto »

Całkiem sporo rzeczy znajdziecie się na waszej liście zakupowej. Powinniście w pierwszej kolejności zdecydować się na solidne, nowoczesne meble biurowe. Jak już te będą stały to pozostałe elementy wyposażenia biura nie będą żadnym problemem. Sprawdźcie sobie może tu co proponuje firma https://mikomaxsmartoffice.com/pl/produkt/hush-meet/ Znajdziecie tu nie tylko wiele propozycji na meble dla biur, firm, ale i także specjalne strefy relaksu, budki telefoniczne dla firm.
Awatar użytkownika
Migotka
Posty: 24
Rejestracja: 11 kwie 2019, 7:22

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Migotka »

Podam tez inny pomysł do biura. Myślę, że żeby pracownikom lepiej się pracowało, trzeba zadbać o ich komfort. Nikt nie lubi pracować w hałasie czy zgiełku ulicy. Dlatego fajną opcją jest wyciszenie biura, na przykład panelami akustycznymi. Takie panele znajdziecie tutaj https://www.mega-acoustic.pl/. Także w opcji z nadrukiem.

dog niemiecki ogłoszenia
Awatar użytkownika
away
Posty: 98
Rejestracja: 15 cze 2019, 23:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: away »

To zależy, jakiej jakości oraz jakie to sprzęt ma być. Myślę, że na pewno nie ma, co zbytnio oszczędzać na jakości. Z drugiej strony, też nie ma sensu każdego artykułu kupować po najwyższej cenie. Jeśli potrzebujesz zamówić artykuły do pisania, to możesz to zrobić w sklepie https://www.biurfan.pl/
Awatar użytkownika
Kalanss
Posty: 49
Rejestracja: 15 kwie 2019, 4:49

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Kalanss »

Słuchajcie, a jakie macie zdanie na temat używanego wyposażenia biura, ale takiego dobrej jakości? Zastanawiam się nad zakupem dobrego sprzętu, ale używanego, sprowadzanego z Niemiec. Nie wiem jednak jak zostanie to odebrane przez pracowników... Próbuje wprowadzić kilka zmian w firmie po przeczytaniu bloga http://www.jaworcam.pl/ , ale brakuje mi pewności
Awatar użytkownika
arendoo
Posty: 236
Rejestracja: 15 sie 2019, 16:01

Re: Wyposażenie biura

Post autor: arendoo »

Widziałem, że pytaliście o kwestie bezpieczeństwa w firmie i jest sporo artykułów typu https://www.instalki.pl/demonstracje/be ... drive.html gdzie np. dowiecie się jak założyć hasło na pendrive czy coś... prawda jest taka, że szczególnie w korporacjach to śmieszny wyścig po trupach i wiele osób jest zdolnych do wszystkiego. Swoją prywatność trzeba chronić, a to jeden ze sposobów na to ;)
Awatar użytkownika
Senna
Posty: 16
Rejestracja: 29 gru 2019, 22:37

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Senna »

Jeśli chodzi o wyposażenie biura, to dla mnie najważniejsze jest bezpieczeństwo danych. I każdemu kto zakłada firmę lub już prowadzi a jeszcze o to bezpieczeństwo nie zadbał radziłabym jak najszybciej zająć się tym tematem. Oczywiście nie musicie tego robić sami. Całe zagadnienie możecie zlecić firmie Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - https://abi-info.pl/ . Firma profesjonalnie zajmie się zabezpieczeniem danych zgodnie z wytycznymi Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a także można jej zlecić przeprowadzenie odpowiednich szkoleń naszych pracowników.
Awatar użytkownika
MariolaCracov
Posty: 8
Rejestracja: 15 lut 2020, 21:50

Re: Wyposażenie biura

Post autor: MariolaCracov »

Masz racje.
Awatar użytkownika
Mirinda
Posty: 65
Rejestracja: 10 kwie 2019, 12:21

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Mirinda »

Myślę, że tu powinieneś poszukać https://promykmeble.pl/c/meble-twarde/ . Mają duży wybór mebli twardych. Także znajdziesz tam np. biurka, które są podstawą wyposażenie biura. Ceny dobre więc z pewnością znajdziesz coś dla siebie.
Awatar użytkownika
kesti77
Posty: 18
Rejestracja: 26 maja 2019, 17:53

Re: Wyposażenie biura

Post autor: kesti77 »

Z rzeczy, które mogą się bardzo przydać w biurze, a o których często się zapomina są baterie. A przecież każdy z pracowników potrzebuje ich choćby do myszek bezprzewodowych. Dlatego warto pomyśleć o tym odpowiednio wcześniej. U mnie super sprawdziły się te https://goenergia.pl/k/baterie/litowe-s ... /cr123-3v/. Nie dość, że są tanie, to jeszcze mają gwarancję działania przez wiele dni. Polecam.
góberminis

Re: Wyposażenie biura

Post autor: góberminis »

Ja od siebie mogę wam polecić zapoznanie się z ofertą http://czp-premium.pl/ Jest to bardzo dobry producent papieru toaletowego i ręczników kuchennych. Duża ilość tego typu wyposażenia jest niezbędna w każdym biurze.
Mófa

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Mófa »

Nowoczesne automaty kawowe czy z jedzeniem to podstawa w nowoczesnym biurze, zdecydowanie tu polecam kontakt z https://www.vendim.pl/. Firma ma szeroki asortyment, dostarcza sprawdzone rozwiązania, tak więc można bez problemu robić tak, jak potrzeba
nikaś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: nikaś »

Tutaj https://www.biurfan.pl/szklana-tablica- ... ka-id-8138 można zakupić szklane tablice magnetyczne. Myślę, że warto się tam rozejrzeć. Propozycji jest wiele. Jest tam wiele różnych ciekawych propozycji dopasowanych do konkretnych potrzeb. Można się tam kompleksowo zaopatrzyć w różnego typu materiały biurowe.

gdzie schować marihuane przy sobie
się

Re: Wyposażenie biura

Post autor: się »

A może przydadzą wam się namiary na dobry skup makulatury? My korzystamy z usług R.R.Metall w Środzie Wielkopolskiej, oni nie tylko poddają recyklingowi naszą makulaturę, ale ich zadaniem jest również niszczenie dokumentów poufnych, co jest bardzo odpowiedzialnym zajęciem. To rzetelni i kompetentni specjaliści, pracują na prostych zasadach, mają korzystne ceny usług, no i ich zakres jest także szeroki, polecam ich gorąco.
Łyzek

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Łyzek »

Szukając przede wszystkim dobrej jakości wyposażenia biurowego to myślę, że warto abyście tutaj zwrócili uwagę na ofertę przygotowaną przez Pasaż Biurowy ponieważ można znaleźć u nich szeroki wybór propozycji, dobre ceny i jednocześnie świetna obsługę, która również pomoże w razie potrzeby. Dlatego też ostatnio z ich oferty korzystaliśmy wybierając teczki https://www.pasazbiurowy.pl/teczki-do-podpisu-13256-k w wersji do podpisu. Cały zapas dotarł terminowo, także polecam.
KamilŻ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: KamilŻ »

Moim zdaniem każde biuro powinno mieć chociaż jeden sejf lub szafę metalową na dokumenty. Ja sejf mam zarówno w pracy i w domu i czuję się bezpieczniej. Sejfy zamówiłem z tej firmy https://konsmetal24.pl/contact i każdemu polecam podjąć z nimi współpracę bo mają najlepsze zabezpieczenia w Warszawie :)
MareckiĆ

Re: Wyposażenie biura

Post autor: MareckiĆ »

Oczywiście zabezpieczenie są ważne i takie oczywiście w swoim biurze mam ale dla mnie ważny jest wystrój. Jakiś czas temu zmieniłem całą aranżację biura i jako firma, która zajmuję się ochroną środowiska pomyślałem, że dobrze byłoby wprowadzić do biura elementy "natury" i będąc u kolegi biurze w Hamburgu to widziałem aranżację z mchu. Bardzo mi się to spodobało i postanowiłem coś takiego u siebie. Zamówiłem firmę " Kreatywna Zieleń" i taką ścianę z mchu - kompozycje z mchu zrobili mi raz dwa i wygląda to mniej więcej tak https://kreatywnazielen.pl/bios/ .
palądyn

Re: Wyposażenie biura

Post autor: palądyn »

Ostatnio na wielu witrynach internetowych ukazało się kilka artykułów na ten temat ale ciężko było znaleźć rzetelne i sensowne informacje... Odwiedziłem kilka stron ale to tutaj najlepiej opisali ten problem dlatego nie zwlekaj i kliknij w ten link https://presscontent.pl/artykuly-sponsorowane/
szymonś

Re: Wyposażenie biura

Post autor: szymonś »

Na pewno w każdym biurze przyda się dystrybutor do kawy, do przekąsek czy do zimnych napojów. Taka solidna firma dystrybuująca automaty vendingowe to Batex działająca w całej Polsce https://www.vending.net.pl/produkty/automaty-do-kawy Automaty vendingowe to wygodna dla pracowników i klientów firmy opcja, my bardzo sobie to rozwiązanie chwalimy i własnie z usług Batex skorzystaliśmy. Solidnie działają i mają korzystne ceny.
palądyn

Re: Wyposażenie biura

Post autor: palądyn »

Ostatnio sporo szukałem w Internecie informacji na ten temat, i udało się rozwiać wątpliwości. Już nie musisz błądzić i tracić czas na szukanie odpowiedzi na twoje pytania, bo zrobiłem to za Ciebie! Wystarczy że wejdziesz w tę stronę www a dowiesz się więcej ... https://www.iselladesign.pl/
rótka

Re: Wyposażenie biura

Post autor: rótka »

Drukarki i wszelki sprzęt były tutaj niezbędne. A wszystko to, po atrakcyjnych cenach zapewnili nam https://hicopy.gdansk.pl/#offer . Jakość odgrywa tutaj ważną rolę a jest ona niezastąpiona. Jeśli ze sprzętem byłyby kłopoty to możemy skorzystać z ich serwisu a z pewnością się to przyda!
kórtka

Re: Wyposażenie biura

Post autor: kórtka »

Ważny zakup? Zdecydowanie atramenty do ploterów. Te z oferty https://printiseasy.com.pl/oferta/atramenty całkowicie spełniły moje wymogi na tym polu. Do obsługi maszyn były one konieczne, także z pewnością była to rozsądna inwestycja. Stamtąd wzięliśmy także wszelkie media do druku.

www.solar kolekcja
Awatar użytkownika
ToTuToTam
Posty: 146
Rejestracja: 06 wrz 2019, 14:06

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ToTuToTam »

Faktycznie atramenty czy tonery to jeden z najważniejszych zakupów w biurze. Jeśli zależy Wam na wydrukach wysokiej jakości to przede wszystkim musicie stawiać na dobre materiały eksploatacyjne. Bardzo duży wybór tonerów oryginalnych a także doskonałych zamienników oferuje firma Forcopy https://www.forcopy.com.pl/materialy-eksploatacyjne-do-drukarek .Na ich stronie znajdziecie pełną ofertę.
łókasz

Re: Wyposażenie biura

Post autor: łókasz »

Biuro należało wyposażyć w tablice magnetyczne. Zapewnione przez https://www.magnetina.com/pol_m_Przeceny-108.html znacznie ułatwiły nam komunikację. Wykorzystujemy je niemalże codziennie, także zachęcałbym do skupienia się na tej ofercie. Posiadają także sporo na przecenach więc zwróć uwagę na to, co faktycznie posiadają.
łódka333

Re: Wyposażenie biura

Post autor: łódka333 »

Biuro trzeba było wyposażyć w artykuły do sprzątania, aby móc w każdej chwili zachować porządek. Wszelkie produkty dostarczyli https://wszystkodosprzatania.com.pl/pol ... i-174.html i to w przeróżnych kombinacjach i cenie. Skup się na tym aspekcie , gdyż serio to zachwyca. A po brudzie ani śladu.
Lekkij

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Lekkij »

Niezależnie od tego, czy to biuro, firma czy magazyn z pewnością warto zainwestować w przyzwoite wycieraczki. Ja szukałem takich, które będą dobrze chłonęły wilgoć i kurz. Znajomy polecił mi firmę Unimat jako specjalistę w tej kwestii i faktycznie się nie pomylił. Te wycieraczki, które u nich zamówiłem https://wycieraczki.info/wycieraczki-wewnetrzne-easymat świetnie spełniają swoją rolę. Widzę zdecydowaną różnicę odkąd je wymieniłem, bo przy dżdżystej pogodzie błota nanosi się znikoma ilość w porównaniu z poprzednią wycieraczką.
Władek80

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Władek80 »

Może to nie do końca wyposażenie, ale uważam, że w biurze nie może zabraknąć także napojów, przekąsek, kawy, herbaty, chemii gospodarczej oraz naczyń jednorazowych dla klientów i pracowników. Ja wszystkie niezbędne artykuły spożywcze do biura zamawiam z hurtowni https://janika.com.pl/oferta w Józefowie. Dysponują bardzo szerokim asortymentem, atrakcyjnymi warunkami współpracy oraz pomocną obsługą klienta. Osobiście jestem bardzo zadowolony z ich usług.
dwayne

Re: Wyposażenie biura

Post autor: dwayne »

Hej. Dobrym pomysłem jest zakupienia do biura akcesoriów z plexi. Są bardzo lekkie, wytrzymałe, a na dodatek tanie. U mnie w firmie cały czas się przydają. Mam wykonane z niej stojaki na foldery reklamowe, wizytówki, litery ledowe tworzące nazwę firmy. Brat ma sklep spożywczy i posiada pojemniki na pieczywo. Wszystko to kupujemy u producenta wyrobów z plexi ANPLAST, który mieści się w Bielsko-Białej przy ul. Grażyńskiego 12. Można bez problemu robić u niego zakupy przez internet: http://plexisklep.anplast.ig.pl/index.php?kat=11 Pozdrawiam.

elka oświęcim
pozytron

Re: Wyposażenie biura

Post autor: pozytron »

Najważniejsze, aby w biurze była klimatyzacja. Bez niej w lecie nie da się pracować, a zimie może przyjemnie ogrzewać. Ja zainwestowałem w wysokiej jakości instalacji i działa bez najmniejszego problemu. A chodzi praktycznie nieustannie. Wystarczy o nią dbać i na bieżąco serwisować. Moja klimatyzacja jest od LG i zakupiłem ją z usługą montażu w profesjonalnej firmie, która między innymi zajmuje się jej zakładaniem. Nazywa się Iglootechnika i jest w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 53 A, lokal U165. Ofertę ma niesamowicie szeroką więc dam link do niej: https://www.iglootechnika.pl/instalacje ... imatyzacja Poza tym wszystkie prace wykonała mi elegancko i terminowo. Szczerze ją polecam.
kórtka

Re: Wyposażenie biura

Post autor: kórtka »

Dzięki BANPOST http://www.banpost.com.pl/2-oferta także i my ozdobiliśmy nasze biuro. Zakupiliśmy liczarki banknotów, ale i maszyny do obsługi korespondencji. Przez takie zaopatrzenie udało nam się zadbać o jakośc realizowanych przez nas usług i pracy w biurze. Koniecznie skup sie na tej ofercie, gdyz szeroki wybor to w tym wypadku ich specjalnosc. Moim wymogom sprostalo to w zupelnosci przez co faktycznie polecam sprawdzic, co maja w zanadrzu. Dla mnie to wybor niemalze idealny!
ZZZĆĆ89

Re: Wyposażenie biura

Post autor: ZZZĆĆ89 »

Moim zdaniem w każdym biurze powinna być klimatyzacja bo komfortowe warunki sprzyjają wydajności w pracy. Ja coś o tym wiem bo do niedawna w naszej firmie niebyło klimy i w okresach letnich po prostu się gotowaliśmy w pracy bo w pomieszczeniu było ponad 30 stopni. Dobrze, że w końcu klimatyzacja u nas powstała i dopiero teraz wiemy ile lat się męczyliśmy. Montażem klimatyzacji zajęła się firmy https://ekodom-podhale.pl/oferta i dopasowali nam klimatyzację pod nasze biuro.
ODPOWIEDZ