Problemy w związku

Tematy dowolne, niekategoryzowane.
Awatar użytkownika
paniola
Posty: 40
Rejestracja: 03 lip 2019, 17:28

Problemy w związku

Post autor: paniola »

W związku bywają różne problemy, najgorsze są te łóżkowe, niestety u mnie pojawiła sie ogromna wada po stosowaniu antykoncepcji - spadek libido. Postanowiłam działać i dokonałam zakupow na https://sexshop112.pl/ Kilka gadzetów znacznie poprawiło nasze życie erotyczne i teraz jest juz duzo lepiej. Zobaczymy jak bedzie dalej, ewetualnie zrezygnuje z tabletek antykoncepcyjnych.
Óla

Re: Problemy w związku

Post autor: Óla »

A czy na pewno to właśnie tabletki antykoncepcyjne wpłynęły na Twoje libido? Zapoznaj się z tym wpisem https://seksuologonline.pl/blog/porady/ ... -a-libido/ i zobacz czy na pewno tak jest. Ogólnie na libido wpływa naprawdę wiele aspektów, antykoncepcja czasami też, ale niekoniecznie...
Awatar użytkownika
edda
Posty: 41
Rejestracja: 19 lis 2019, 12:28

Re: Problemy w związku

Post autor: edda »

Z libido przy tabletkach różnie może być. Moje pierwsze to w ogóle nie były trafione. Nie tylko libido spadło, ale też źle się po nich czułam. Dlatego po 3 miesiącach ginekolog mi je zmienił na belarę i już przy tych tabletkach nie miałam i nie mam takich problemów. Libido też na odpowiednim poziomie. Dlatego może warto udać się do ginekologa żeby zmienił na inne.
Mała

Re: Problemy w związku

Post autor: Mała »

paniola pisze: 15 lis 2019, 8:16 W związku bywają różne problemy, najgorsze są te łóżkowe, niestety u mnie pojawiła sie ogromna wada po stosowaniu antykoncepcji - spadek libido. Postanowiłam działać i dokonałam zakupow na https://sexshop112.pl/ Kilka gadzetów znacznie poprawiło nasze życie erotyczne i teraz jest juz duzo lepiej. Zobaczymy jak bedzie dalej, ewetualnie zrezygnuje z tabletek antykoncepcyjnych.
Mi libido sie zwiększyło jak przestałam się bać wpadki, z bloga klinikastonava.cz dowiedziałam się, że w razie jakby co to można dalej legalnie przerwać ciążę w Czechach
ODPOWIEDZ